Wyzwanie Foto: Dzień 4. - HAPPINESS

Abstrakcyjnie?
Zdecydowanie wieloznacznie.


Komentarze

  1. tyż czytam po ang :D ale 2cz greya. Mało to ambitne z mojej strony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy próbuje czytać coś ambitniejszego po angielsku (np. Henry James na zajęcia), to szybko się orientuję, że niby wiem, ale nie wiem, o co chodzi xD.

      Usuń
    2. Czytanie po angielsku odbiera mi przyjemność z czytania :)

      Usuń
    3. Mi zwykle też, nie lubię tego języka. Ale niestety polskie wydawnictwa mają tendencję do przerywania wydawania jakiejś serii i wtedy niestety pozostaje mi niewiele alternatyw...

      Usuń
    4. Ja za to lubię czytać i oglądać w oryginale :D

      Fontanna z ogrodów w Wersalu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS