Rozdanie kalendarzowo-książkowe do 5. maja.



Wspomniałam niedawno, że zamierzam oddać Wam kalendarz Paperblanks na rok 2014 (jeszcze nie jest za późno, ja kupiłam mój półtoraroczny w listopadzie). Dodatkowo postanowiłam dorzucić książkę Tatiany Jachyra. A jeszcze dojdzie do tego mała niespodzianka.

Rozdanie trwa od 27.04.2014 do 05.05.2014, a wyniki postaram się podać następnego dnia. Szczegóły dotyczące zgłoszeń znajdują się w filmiku, który koniecznie należy obejrzeć w ramach zgłoszenia!

Poza tym wiele wymagań nie ma. Bo wiecie, ja nie lubię tych wszystkich rozdaniowych udziwnień.

Tylko dla osób z adresem korespondencyjnym w Polsce.

Powodzenia!

Komentarze

  1. Chętnie się zgłaszam :)
    Mail: magdanawakacjach.blogspot.com

    P.S. Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). To adres bloga, nie email :).

      Usuń
    2. Ale ze mnie gapa ;)
      magdanawakacjach@gmail.com

      Usuń
  2. Faktycznie - przepiękne włosy - mój ideał :)
    Zgłaszam się - polubiłam filmik
    a adres email - esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam. :)
    mysterkablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Już polubiłam :D
    wercia_s@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Film polubiony
    adres email: dietetyk.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z miłą chęcią zgłaszam się do rozdania :)
    Filmik polubiony :)
    aaalexia@wp.pl

    Bardzo smakowita nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zglaszam się :)
    md9330@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiłam :)
    justynadzielska@onet.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, uwielbiam Twą mimikę :D
    Cóż więcej... filmik polubiony, pozostaje mi tylko upublicznienie mojego dziecinnego maila: edytka249@poczta.onet.pl
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Filim polubiony
    e-mail: niunia3_17@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ;)
    Polubiłam.
    E-mail: kingapixie@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się
    11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako Justyna Pezdek
    email: magda38912190@hotmail.com
    Filmik polubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się. Filmik polubiłam. Konkurs jest rewelacyjny, a książka "Wieczerza" do zgarnięcia, naprawdę intrygująca. Z chęcią zrecenzowałabym ją na swoim blogu. Pozdrawiam
    werka7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja spróbuję swoich sił :) Zgłaszam się :)

    Obserwuję Twojego bloga jako: Asia S
    Polubiłam filmik :)
    e-mail: asia0220@interia.eu

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polubiłam ;]
    e-mail: paula9152@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. polubiłam film:)
    swiezeavokado@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. polubiłam :)
    E-mail: autografypatrycji@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się ;)
    Filmik polubiłam.
    E-mail : lola9599@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się:)
    Filmik polubiony
    E-mail misiekboss89@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe nagrody ! zgłaszam się :)
    email: vesp007er@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się do udziału w konkursie! :)
    ag.ag.ta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć :)
    Zgłaszam się do konkursu :)
    Filmik oczywiście polubiłam!
    Mój e-mail: elementarz90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]