10 rzeczy, które lubię i 10, których nie znoszę.

Lubię...
1. ...Wiedźmina - w [prawie] każdej dostępnej wersji.
2. ...Yennefer i ten absolutnie bajkowy romans.
3. ...tekst "Na pohybel skurwysynom".
4. ...zabijać potwory.
5. ...sterować myszką.
6. ...książkową Triss.
7. ..."Zapachniało jesienią".
8. ...soundtracki z gier i serialu.
9. ...przygodny seks z różnymi kobietami w grze.
10. ...wchodzenie, gdziekolwiek zechcę i zabieranie sobie, cokolwiek zechcę.

Nie lubię...
1. ...tego beznadziejnego serialu!
2. ...Triss w grze.
3. ...że w grze nie ma Yennefer.
4. ...snów, w których gram w Wiedźmina, gdy w rzeczywistości nie mam na to czasu.
5. ...tego nadętego bufona Foltesta.
6. ...notorycznego pakowania się w afery polityczne.
7. ...barghestów, archesporów i kikimor.
8. ...różnic w sterowaniu, przedstawieniu ekwipunku, drzewa umiejętności itd. między Wiedźminem, a Wiedźminem 2.
9. ...blokad na bagnach, które uniemożliwiają mi przejście ich środkiem.
10. ...zakończenia sagi.
Tak tematycznie dzisiaj. Odkąd grzecznie udało mi się ukończyć pracę licencjacką, poświęcam się jednemu z moich ulubionych zajęć. Czyli wiedźminowaniu.

Komentarze

  1. Przygodny seks z różnymi kobietami w grze - hahahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uśmiecham się ;) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubiłam zbierać karty z uśmiechami :)

    z niecierpliwością czekam na trójeczkę
    Yen znów powróci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróci?! Jak to dobrze, że już zamówiłam. Nic, tylko czekać do lutego i grać dalej w dwójkę!

      Usuń
  4. Hahaha :D Uśmiałam się czytając Twoją dzisiejszą listę :) Ale niczego nie neguję,tylko to taka inna niż wszystkie lista :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lista monotematyczna, że też na to nie wpadłam, tylko jak ogół, klepnęłam o wszystkim, co przyszło mi do głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to wyszło przypadkiem, bo większość rzeczy, które chciałam opisać, miała i tak coś wspólnego z Wiedźminem, więc poszłam za ciosem :).

      Usuń
  6. O, widzę fanka Wiedźmina! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS