Dwie bajki.

Kilka dni temu obudziłam się rano i coś brzęczało mi w głowie. Brzmiało wyjątkowo znajomo, ale nim od brzęczenia przeszłam do słów, minęło może pół godziny. I oto olśniło moją osobę. Dwie bajki! Nigdy nie pomyślałabym, że mnie napotka wspomnienie tej piosenki. O dziwo nie miałam jej nawet na dysku. Kultowa piosenka z czasów mojego gimnazjum, kiedy to wszyscy zachwycali się tą głębią zakazanej miłości... Dziś podchodzę do tego znacznie bardziej sceptycznie, ale i tak słuchałam mojego odkrycia ponad pół dnia.

Może i Doda to najbardziej kontrowersyjna postać w Polsce (czy może była najbardziej kontrowersyjną, nie jestem z obecnymi celebrytami na bieżąco, bo jakoś nigdy nie zostają nimi na długo), [prawie] nikt się nie przyzna, że ją lubi (prawie jak Ich Troje, których ja z kolei wciąż bardzo lubię - znaczy ich stare płyty, czy też, za moich czasów, kasety), ale tę piosenkę zna chyba każdy. A przynajmniej nikt nie powie, że słyszy ją po raz pierwszy.

Swoją drogą bardzo polubiłam teledysk, gdy go pierwszy raz zobaczyłam. Płatni zabójcy zawsze mnie kręcili.

Komentarze

  1. Puszczali to w szkolnym radiowęźle jak chodziłam do gimnazjum. Na każdej przerwie. Nie lubię Dody, denerwuje mnie w niej absolutnie wszystko, ale trzeba, że ta piosenka jest tak kiczowata, że aż cudowna :D.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS