Wyzwanie Foto: Dzień 1. - TWOJA MINA


Nie brałam w wyzwaniu udziału od paru miesięcy. Albo tematy mi nie podeszły, albo nie miałam czasu, albo wyzwania zwyczajnie nie było. W końcu nastąpiła męska decyzja: Tym razem biorę udział. A potem temat: Twoja mina. Biorąc pod uwagę, że nie wiem, jaką minę robią mordercy, a poker face ciężko też za minę uznać, to nie mogłam zdecydować się na mój autentyczny nastrój. Gdybym zrobiła smutną minę, nikt by nie zauważył różnicy. Choć neutralna mina to też jakaś mina, prawda? Ale potem wymyśliłam. Zrobię żabę. Znaczy zrobię tę minę, co na zdjęciu, a potem nazwałam ją żabą.

To samo zdjęcie jest również dzisiejszym Konterfaktem. Jaka wygoda - dwie pieczenie na jednym ogniu.

Jak się domyślacie, ten tydzień zostanie zdominowany wyzwaniem. Niemniej, coby osłodzić trochę Wasze życie, zapraszam po godzinie piętnastej na nowy post o czymś cudownie słodkim. Do normalnego (a raczej na tyle normalnego, na jaki potrafię się zwykle zdobyć) trybu blogowania wracam po niedzieli.

Na koniec jeszcze tematy wyzwania na ten miesiąc:

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS