Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS

Nie jestem fanką perfum sygnowanych nazwiskami celebrytów. Zwykle są to słodkie zapachy, których nie mogę znieść. Jednak lubię perfumy. I gdy dostałam Deseo w paczce z USA, ucieszyłam się. Pierwszy niuch był także dość pozytywny. Mamie się nie spodobały ("I dobrze!", pomyślałam). Jednak coś w historii przez nie opowiadanej mi nie pasowało...

Deseo zabiera nas w egzotyczną podróż, gdzie jest plaża, palmy i morze. Mnóstwo morza, ocean. I diament połyskujący w słońcu, jakim jest butelka. Świetnie się ją trzyma, jeśli chcemy nią w kogoś rzucić, albo żeby zwyczajnie rozwalić perfumy o ścianę. Doskonale pasuje do dłoni. Spryskanie się nimi sprawia jednak niejaki kłopot, ponieważ bez zatyczki nie leżą już tak dobrze i jeszcze trzeba znaleźć wolny palec, by nacisnąć atomizer... I kształt zalatuje trochę kiczem, gdy nie odbijają się od niego promienie słoneczne.

Najważniejszy jest jednak zapach. Choć nie ma w nim kokosa, ja go lekko czuję - może gdzieś w wyobrażeniu obietnicy tych perfum. Tych nieziemskich wakacji pod palmami. I muszę przyznać jedno - z kokosem pachniałoby o wiele lepiej (wiem to, bo użyłam raz Deseo na ciało spryskane mgiełką kokosową). Aromaty są tak połączone, że mieszają się w coś słodkiego, co nie do końca wybija się na wierzch. I w tym wypadku nuty wcale się nie zmieniają wraz z czasem - dla mnie Deseo pachnie cały czas tak samo. Słodko, tropikalnie i nietypowo. Nigdy nie miałam do czynienia z takim zapachem.

Zaletą jest także to, że długo się trzyma.

Sam w sobie bardzo mi się podoba. Jednak zupełnie do mnie nie pasuje i nie mam zielonego pojęcia, do czego mogłabym go nosić i kiedy. Dlatego też chętnie oddam go w Wasze ręce.

Nuta głowy: liście bambusa, yuzu, sycylijska bergamotka, frezja
Nuta serca: jaśmin, różowe geranium , kwiat pomarańczy, mimoza
Nuta bazy: ambra, dąb, drzewo sandałowe, drzewo cedrowe, paczuli, akordy mineralne

Dostępność: Allegro
Cena: ok. 90zł/100ml

KONKURS
1. Nagrodą są użyte przeze mnie trzy razy perfumy Jennifer Lopez Deseo, sponsorowane przez mojego ofiarodawcę, tj. członka rodziny.
2. Konkurs trwa do 30.09.2012 włącznie.
3. Aby wziąć w nim udział, należy podać link z serwisu YouTube z ulubioną reklamą perfum oraz uzasadnieniem, dlaczego właśnie ta reklama jest ulubiona. Poezja zostanie zdyskwalifikowana. Należy podać także email kontaktowy. Wszystko to w komentarzu pod tym postem. Zgłoszenie jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na publikację odpowiedzi.
4. Zwycięzcę wybiorę ja na podstawie uzasadnienia. Jeśli ktoś powie o konkursie na innych platformach (Facebook, Twitter, własny blog itp.), popatrzę przychylniejszym okiem.
5. Zwycięzcę wybiorę do tygodnia. Zwycięzca ma trzy dni na podanie adresu do wysyłki wyłącznie na terenie Polski. Dane te nie będą nikomu udostępniane.
6. W ciągu czterech dni od podania adresu nagroda zostanie wysłana na mój koszt do zwycięzcy.

Powodzenia!

Komentarze

  1. Życzę wszystkim powodzenia w konkursie, ja się nie decyduję bo nie przepadam za perfumkami J.Lo,Beyonce itp Ale Ali opisałaś ten zapach fenomenalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wyrażam nadzieję, że ktoś się zgłosi :).

      Usuń
  2. Nie lubię się zgłaszać pierwsza, bo wtedy nigdy się nic nie wygrywa, ale cóż, zaryzykuję :D Tak niezwykle opisałaś, te perfumy, że szkoda nie wziąć udziału w konkursie :) Jeśli chodzi o moją ulubioną reklamę, to jest to http://www.youtube.com/watch?v=6FOBIgNY6tI - zapach Fragrance od Aguilery :) urzekła mnie prostota tej reklamy, niby nic szczególnego w niej nie ma, a jednak bardzo mi się podoba :) czasami, gdy nie mam pomysłu w co się ubrać, to stawiam na zapach - stąd filmik jest bliski mojemu sercu, a zapach mojemu nosowi :D
    e-mail: chelsea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z chęcią wezmę udział w konkursie bo kocham perfumy :)
    http://www.youtube.com/watch?v=THeL4z7cnmY
    Jest to akurat reklama perfum od Hugo Boss'a.
    Dlaczego podoba mi się ta reklama? Moim zdaniem jest bardzo seksowna i wyzywająca. Podoba mi się mroczna i trochę magiczna muzyka w tle. Mój ulubiony moment to ten w którym modelka oblewa się niedbale strumieniami perfum...aż dreszcze przechodzą =)
    Reklama jest dość krótka ale ma za to całą serię.
    mój email - fajna86@onet.pl
    Oczywiście informację o konkursie zamieszczę na swoim blogu.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!:-)
    http://www.youtube.com/watch?v=BQYxViriKMo -reklama perfum Miss Dior Cherie
    Cenię sobie tę reklamę za aurę zmysłowego niedopowiedzenia,którą wokół siebie roztacza,subtelność,która emanuje od Natalie Portman,klasę,która powinna być dewizą każdej z nas oraz nutkę niespełnienia,która wywołuje u mnie gęsią skórkę.Opływająca zmysłowością piosenka 'Je t'aime...moi non plus' stanowi idealne dopełnienie rozkosznej obietnicy Diora :-).
    E-mail: nikol812@wp.pl
    Baner w pasku bocznym (użyłam zdjęcia perfum jako banera z linkiem przekierowującym do Twojego rozdania):http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. http://youtu.be/yTO4FHf8MBs
    Chanel no5 with Nicole Kidman
    Jeżeli chodzi o mnie, to dałaś mi niezłą rozrywkę, bo poprzypominałam sobie całe mnóstwo reklam perfum- starych i nowych.
    Ale mój wybór jest podany w linku, w pierwszej linijce.
    Dlaczego? Reklama jest poetycka, subtelna i bardzo delikatna. Oczywiście nakręcona z hollywoodzkim rozmachem i pewnie dlatego zawsze mnie troszeczkę w serduszku rusza na jej widok.
    Przedstawiona historia ma ujmujący klimat mimo iż fabuła może być uznawana za lekko oklepaną. Ale ta muzyka, kreacje Nicole i fakt, że perfumy nie są bezczelnie za pierwszym planie (mimo iż to o nie chodzi od czasu do czasu pojawia się tylko logo Chanel)- to wszystko sprawia, że chce się tą reklamę oglądać jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze...
    Mnie to ujęło.

    Mój mail: wanillia@tlen.pl
    Dodałam Twojego bloga do publicznie obserwowanych, umieszczam link do konkursu w notce i dodaję do blogrolla.
    http://rozdania-wanilki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubiona reklama to reklama Coco Chanel Mademoiselle z Keirą Knightley.
    Oto link: http://www.youtube.com/watch?v=AlorxgwETtM&feature=related
    Mnie reklama urzekła. Pudrowe kolory, romantyczna historia i piosenka w tle : "This is man's world". Myślę, że ten perfum jest adresowany do kobiet niezależnych, uwodzicielskich ale jednocześnie delikatnych i romantycznych. A to ciekawe połączenie.

    foreveryoungxoxoo@gmail.com

    + publikacja na fb (http://www.facebook.com/pages/Inspirations-Wonderland-Forever/415238471873258)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.youtube.com/watch?v=7K2GAoBTuc4
    Sam zapach Guilty uwielbiam, a reklama jest pełna kobiecości, seksu, pożądania i namiętności, czyli tego, co się najlepiej sprzedaje. Wyrafinowane wyuzdanie, uwodzicielskie spojrzenia, chemia między kochankami, zwierzęca natura. Pełen pasji obraz skłania widza do zakupu.

    Obserwuję jako: Madzia Cz
    czmadzia7@gmail.com
    dodałam notkę o konkursie: http://madziaaa3.blogspot.com/2012/09/konkurs_757.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ma się rozumieć zdanie "Poezja zostanie zdyskwalifikowana" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak że nie chcę czytać uzasadnień w formie wiersza, ponieważ zwyczajnie nie lubię wierszowanych prac konkursowych i nie zamierzam ich czytać. Czyli nie należy takich pisać.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.youtube.com/watch?v=763Wc3CR9Ok

    Reklama podoba mi się ponieważ jest bardzo elegancka. Reklama jest czarno biało przez co jest bardzo zaskakująca i elegancka
    Jest trochę w stylu co poniektórych filmów: czarno biała kolorystyka, Czarna limuzyna, dostojny mężczyzna w ciemnych okularach , blask fleszy oraz nie spodziewany koniec .... Jest ona normalna a mimo to mi się bardzo spodobała. Nie jest przesadzona jak dla mnie idealna.
    _____________
    Klemcia2001@gmail.com
    Dodałam do pasku bocznego-
    my-style-on-the-world.blogspot.com
    obserwuje jako
    http://my-style-on-the-world.blogspot.com(1kw

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.youtube.com/watch?v=J5EOQe3weSs To moja ulubiona reklama perfum, jak i moje ulubione perfumy:) Reklama jest doskonała w swojej prostocie barw, słów, dźwięków. Odzwierciedlenie klasyki i elegancji. Nie lubię reklam z których wulgarność i seks kipi na kilometr. Tutaj jest jedynie delikatne uwodzenie, przyciszony głos. Styl i klasa - z tym kojarzą mi się perfumy i tego od nich oczekuję - taka jest ta reklama.
    puszekprogramista@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.youtube.com/watch?v=N_vVnaEF970
    Moja ulubiona reklama to ta wyżej, z Anią Rubik. Lubię ją jako modelkę i tutaj w tej reklamie uważam że zagrała świetnie. Uwielbiam również jeśli perfum doprowadza mężczyznę do szału. Oczywiście szału w dobrym słowa tego znaczeniu. Lubię uwodzić i myślę że śliczny zapach dobrze z tym współgra. Sądzę że ta reklama jest świetna, pokazuje że perfum ma kusić, rozpalać zmysły. A takie właśnie zapachy uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapomniałam ;)

      obserwuje jako: lovemeamore
      e-mail: m.daborowska@o2.pl

      Usuń
  14. Reklama ma duży wpływ na nasze wybory -mój przykład kiedy zobaczyłam reklamę tych perfum ,oszalałam na punkcie ich posiadania ,MUSIAŁAM je mieć. Oto i ona http://www.youtube.com/watch?v=ie11EUOuoqM&feature=related magiczna aura, piękna dziewczyna, super widoki i muzyka ,która robi piorunujące wrażenie. Co do perfum się nie zawiodłam- długo się utrzymują,są świeże ,lekkie zwłaszcza idealne na lato. Podoba mi się ona do tego stopnia ,że zrobiłam własną interpretację i fotorelacja jest pod linkiem http://www.youtube.com/watch?v=bygPa7On51Q . Obserwuję jako w malinowym chruśniaku i oto jest link do mojego bloga http://malinowychrusniaczek.blogspot.com/ i mail : lilo26@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mXrWiJcmvBI

    DIOR J'ADORE z Charlize Theron - zawsze gdy oglądam tą reklamę jeżą mi się włosy na skórze i przechodzą dreszcze. Wspaniała sceneria, pałac, luksus,złoto, Grace Kelly, Marlena Dietrich i Marylin Monroe!!! Wspaniały spacer po historii Hollywood. "Złote" kultowe aktorki i ta fantastyczna złota kreacja Charlize !!! Wszystko to spowija nuta tajemniczości i seksu. Dior w tej reklamie po prostu jest "ozłocony" i czuje się to w każdej sekundzie reklamy. Od razu zapragnęłam mieć ten zapach ale niestety do dzisiaj fundusze mi na to nie pozwalają. To jedyna taka przekonywująca reklama, która mnie uwiodła i wciągnęła do świata marzeń. Po prostu bajka. Uwielbiam ją :)

    Joanna
    obserwuję jako Joanna_26
    kabanos_25@onet.eu
    udostępniłam informację o konkursie na Facebooku: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=446540465389245&id=100001477077068

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www.youtube.com/watch?v=Ad8z1vVw-pg

    Moja ulubiona reklama Perfum.Gdy ją oglądam to czuję lekkość. Czuję się taką Alicją z Krainy Czarów. To jest piękne, to jest cudowne. TO JEST MAGICZNE.
    Czuć taką magię. Rihanna jest bardzo piękna więc to też wpływa na naszą wyobraźnie, idealnie komponuje się w takim delikatnym stylu i jak myślę zapach też będzie taki delikatny.

    Obserwuję jako : Roxanne
    E-mail: roksana633@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się i ja :)
    Obserwuję jako: ZajacKicak
    Mail: ZajacKicak@gmail.com

    Moja ostatnia reklama, którą ubóstwiam to reklama Playboya
    http://www.youtube.com/watch?v=4KaqQ9FTcGU

    Oglądając ją pierwszy raz. Zaczęłam wyobrażać sobie, że w tym autku jestem ja. Super wymalowana, ubrana, ładnie pachnąca. Jednak sama, że potrzebuje kogoś kto mnie przytuli, da buziaka i wyniknie z tego coś więcej. Jednak po chwili widzę faceta, przystojny, w moim typie. Już wpadł mi w oko. Był ubrany, a nagle nie ma nic, a po chwili jest drugi tak samo golutki.... W tej seksownej czapeczce. I na tym etapie się zawiesiłam bo zaczęłam fantazjować, jak uprawiam seks z tymi uroczymi mężczyznami, że liczy się tylko ta chwila i warto nią żyć. Bo już się nie powtórzy, że choć raz pomyśle o sobie i swoich pragnieniach, potrzebach.
    I co zrobiłam następnego dnia? Pobiegłam do perfumerii, powąchałam perfum, zamknęłam oczy, wyobrażając sobie tą reklamę i zawładnęłam go mieć. Pobiegłam do kasy. Psikając się nim. Mam taki dreszczyk nadziei, że dzisiaj coś z tego będzie...
    Kocham takie reklamy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]