Wyzwanie Foto - luty 2013.

Zaczęłam tworzyć ten post równo o godzinie 00:00. Zabawna jest. Taka w zawieszeniu. Nienależąca do żadnego dnia, nie sądzicie? O, już 00:01. Oficjalnie kolejny dzień. Już jest niedziela. Zawsze to był mój najmniej lubiany dzień tygodnia...

Teraz jednak nie czas na zastanawianie się nad rolą niedzieli w moim życiu. Raczej czas na sen, ale ja dopiero jakby zaczynam dzień. I zaczynam go jakże radosną informacją - znowu biorę udział w Wyzwaniu Foto. Od poniedziałku do niedzieli będę Was raczyć jednym zdjęciem obrazującym jeden z podanych poniżej tematów.


Po więcej informacji zapraszam tu.

Sama jeszcze nie mam pomysłu na poszczególne tematy, ale wierzę, że przyjdą same. Z całą pewnością są ciekawsze niż styczniowe.

Lubicie takie wyzwania? Mnie coraz bardziej fascynują. Zmuszają do myślenia o postrzeganiu pewnych rzeczy.

Komentarze

  1. Ciekawe, może sama wezmę w tym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tez moge wziasc udzial w zabawie czy ktos musi mnie "nominowac"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zazwyczaj nie biorę udziału w żadnych wyzwaniach, zabawach itp. Zrobiłam chyba tylko ze 2 wyjątki. Zazwyczaj nie udzielam się przez to, że nie lubię ,,bałaganić sobie" na blogu różnymi postami związanymi z zabawami. Wolę np takie wyzwania którego efekty mogę przedstawić na raz w 1 poście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi brakuje dyscypliny (jak w "30 dni z książkami", które robiłam chyba pół roku i to bardzo na raty), ale te siedmiodniowe mi się podobają :). Ja nie postrzegam tego jako bałaganienia :).

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]