Małe zakupy.

Nietrudno zauważyć, że ostatnio mało kupuję. Oczywiście nie mówię o jedzeniu, bo przed tym trudno się powstrzymać. Mówię o kosmetykach i innych rzeczach, które nie znikną w chwilę, a przetrwają przynajmniej kilka dni (w wersji pesymistycznej). Ja naprawdę nie kupuję. Muszę się poprawić.

Żartuję. Nie zamierzam. Póki co przede mną jeden spory wydatek. Potrzebuję nowego telefonu, bo mój ostatnio wyraźnie daje mi znać, co o mnie myśli. Nie jest to nic pozytywnego.

 Twój Styl to chyba jedyne czasopismo, które czasami kupuję. A nawet na pewno. Raz na trzy-cztery miesiące zdarza mi się zaopatrzyć i poczytać. A ten kupiłam tylko dlatego, że jest horoskop chiński na nowy rok. Zeszłoroczny mi się sprawdził, dlatego z przyjemnością przeczytałam ten. Do niego "Żelazna dama" z Meryl Streep (bardzo podobał mi się ten film i aktorka zdecydowanie zasłużyła na swojego zeszłorocznego Oscara). Obecnie jestem w połowie tego numeru. Dlaczego wywiady z aktorami zawsze mnie tak motywują do życia?
Nie lubię maseczek na bazie glinek (ale nad tym porozwodzę się innego dnia), ale ta oto Kleopatra mnie zachęciła tym swoim jedwabiem, miodem, olejkiem różanym... I nazwą, ale to sprawa drugorzędna. Nie sądziłam, że ona jest po prostu dostępna w Rossmannie. Ostatnio tam znalazłam, więc zdecydowałam się ją wziąć. I zobaczymy, jak się moja niechęć rozwinie.

Mój poprzedni olejek rycynowy został w domu. Po moich ostatnich problemach z okiem osłabiły mi się rzęsy i uznałam, że pora wrócić do starego i sprawdzonego sposobu. Swoją drogą moje brwi narzekać nie będą.
A na koniec książki. O nich napisałam osobny post na moim drugim blogu. Zapraszam.
Powiem tylko, że książkę Olgi Rudnickiej bardzo gorąco polecam. Takich genialnych komedii nie ma wiele!

Komentarze

  1. Ja też bardzo lubię Twój Styl :)
    Miałam tę maseczkę, dostałam ją od Lilesly, niedługo planuję opublikować recenzję. Ale spodobało mi się bardzo, choć może podrażnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u niej zobaczyłam tę maseczkę i już wtedy zapragnęłam, potem Ty ją dostałaś, a ja skręcałam się z zazdrości, aż trafiłam na nią w zeszłym tygodniu w Rossmannie :).
      Mam nadzieję, że nie podrażni.

      Usuń
  2. "Żelazna dama" super film z bardzo dobą aktorką, zasłużyła na Oskara :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS