Latający Titanic i Wyzwanie Foto: Dzień 7. - 2 RZECZY

O ile pamiętacie moją przygodę z nietoperzem, powinniście wiedzieć, że przez całe wakacje miałam traumę. A w dodatku dwa tygodnie po tym wydarzeniu przyjechała Kotek ze swoim Pet Shopem nietoperzem. On, jako jedyny z jej kolekcji, pojechał z nami do Berlina. I co tu dużo mówić - zakochałam się. Kotek miała mi go kupić jako prezent świąteczny, ale że wampirek był z edycji limitowanej, było to trochę niemożliwe. W święta upolowałam go jednak sama na Allegro. I w ten oto sposób zdobyłam mojego pierwszego (i zapewne ostatniego) Pet Shopa w kolekcji. Ma na imię Lothar (a niżej w filmiku zorientujecie się, że kotkowy nietoperz jest dziewczynką i ma na imię Lussi - miało być śliczne germańskie Lusse, ale najwidoczniej nie zrozumiała mnie przez telefon). Druga rzecz to efekt mojej ogromnej chęci zjedzenia Kinder Niespodzianki. Kupiłam sobie wersję dla dziewczynek (wiecie, że teraz są z podziałem na płeć? Poniekąd smutne) i nie wiem, dlaczego uroiłam sobie, że niemieckie jajka są mniejsze niż polskie... Trzeba to sprawdzić. Niemniej w środku znajdował się ten oto niedźwiedź polarny.

Kotek bardzo chciała zrobić petshopowy filmik. I ze mną jako - beznadziejnym - operatorem kamery jakoś się udało po milionie prób. Jeśli chcecie, zapraszam. Oto Latający Titanic. Wiem, że Kotek bardzo się ucieszy z większej ilości wyświetleń. Każdy filmik ze swoim udziałem nieustannie wraz z Robaczkiem kontrolują.

Komentarze

  1. Myślisz, że wypada iść na studniówkę jako singielka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznijmy od tego, że nie wierzę w słowa "nie wypada". A w dzisiejszych czasach, gdzie panuje równouprawnienie (rzekomo), nie jest to niczym złym. Poza tym z własnego doświadczenia wiem, że lepiej iść samej niż z beznadziejnym partnerem. Ja swojego po godzinie porzuciłam, bo się do niczego nie nadawał, więc choć teoretycznie miałam partnera, szybko się od niego uwolniłam.
      Zdecydowanie pójście na studniówkę jako singielka nie jest niczym złym!

      Usuń
  2. A poloneza tańczyć trzeba? Jeśli się nie ma z kim... Wstydzę się tańczyć z nauczycielem, a panowie-single z klasy nie do końca odpowiadają mi pod względem charakteru, o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nikt Cię zmusić nie może. Ja kategorycznie odmówiłam tańczenia i nie brałam w tym udziału. U mnie nawet sporo osób nie tańczyło, kilkanaście.

      Usuń
  3. w jakim wieku urodzilas dzieci, skoro teraz jestes na sudiach a one sa juz duze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam je w kapuście kolejno w wieku dziewięciu i trzynastu lat.

      Usuń
  4. Dlaczego urodziłaś dzieci w tak młodym wieku? Gwałt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że kapusta jest znacznie bliższa prawdy niż Twoje domniemania. Nigdy w życiu nie powiedziałam, że kogokolwiek urodziłam. I przykro mi, ale na więcej tak absurdalnych pytań nie zamierzam odpowiadać.

      Usuń
    2. I tak Cię lubię ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS