Berlin - Volkspark Mariendorf

Dziś będzie trochę bardziej kolorowo niż poprzednio - a raczej zielono. Bo zabiorę Was w berlińską parkową podróż. Nie będę się rozdrabniać i opowiadać. Kilka rzeczy mnie urzekło, ale możecie je zobaczyć na zdjęciach. Dodatkowo powiem, że znajdują się tam także boiska oraz siódmy największy stadion piłkarski w Berlinie (tak mi powiedziała Wikipedia). Spokojne miejsce na wyprawę w zielone. Bo tam naprawdę jest zielono.

Podejrzewam, że ma wiele ukrytych ciekawych miejsc (ogród różany, czy coś...), jednak nie miałam okazji ich poszukać. Dlatego ta fotorelacja jest trochę jednostronna i wodnista. Bo mam obsesję na punkcie wody.

Park znajduje się niedaleko Tempelhof.
Dojazd: U6 z Friedrichstr. w stronę Alt-Mariendorf, ostatnia stacja.

Nie wiem tylko, czemu V. cały czas mówiła mi, żebym upolowała sobie te kaczki na obiad... Do dziś się zastanawiam i wciąż nie wymyśliłam żadnej logicznej odpowiedzi.
Trochę nudziłam, że brakuje mi niedźwiedzia w tym parku (bo jak to Berlin bez niedźwiedzia?!) i rozśmieszyło mnie, gdy, wychodząc z niego, znalazłam w końcu to, czego szukałam. Proszę Państwa, oto miś...

Mimo problemów z PKP i dojazdem nad morze, planów nie zmieniłam. Wciąż się wybieram. Wrócę do Was we wtorek.

Komentarze

  1. oczywiście zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  2. kaczki jak kaczki, nawet te niemieckie nie są warte zbytniej uwagi ;) ale na ostatnich zdjęciach widać, jaki to piękny park.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tam bajkowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo tak strasznie jarałaś się tymi kaczkami, jakbyś nigdy ich wcześniej nie widziała. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby Ci się nudziło to odezwij się do mnie na maila, chciałabym Cię zapytać o kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  6. A jakie grzanie ustawiasz w piekarniku? Ja wszystkie chleby piekę z góry i z dołu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS