Insane girl with red nail(s).

Gia chciała wczoraj zobaczyć lakier do paznokci, który określiłam... Powiedziałam, że wygląda na moich paznokciach, jakbym nimi kogoś zabiła. Moja opinia utrzymuje się do tej chwili. Momentami go lubię, przez większość czasu nienawidzę. Zdecydowanie jest zbyt jaskrawy do moich bladych palców.

Zdjęcia służyły do celów zapoznawczych, ale uznałam, że je opublikuję. Robione kamerką internetową, jaskrawość lakieru nie jest tak widoczna. Sam lakier zaś to ten zakupiony wczoraj, możecie go zobaczyć w poprzednim poście. Poskarżę się na niego dokładniej kiedy indziej.

Za urazy psychiczne po obejrzeniu zdjęć nie ponoszę odpowiedzialności!




Mogę konkurować tuszą z Adele...





I muszę się pochwalić, że w tych spartańskich akademickich warunkach bez przypraw oraz masła udało mi się zrobić niemal idealną w smaku i konsystencji jajecznicę! Proszę o brawa!

Komentarze

  1. Zdjęcie numer dwa - uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwony lakier to klasyka
    kazdy odcien dobrze wyglada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale niekoniecznie na moich paznokciach. Ten jest zbyt jaskrawy, a ja jestem zbyt blada, co w efekcie końcowym nie wygląda najlepiej (a zdjęcia tego nie oddają).

      Usuń
  3. Ba! Bo jajecznica zawsze jest lepsza bez masła. A z przypraw to tylko czarny pieprz i sól ;). Jezu jak ja nie znoszę jajek smażonych z masłem. Największy koszmar kulinarny xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się z Tobą nie zgodzę! Moja jajecznica musi być na maśle, bo na margarynie/oleju czy innym paskudztwie jest obrzydliwa (mówi to ta, która nie lubi masła... xD). Ostatnio kupiłam inną margarynę niż Rama i efekt mnie zaskoczył ^^. A solę zwykle czymś wegetopodobnym. I musi być na maśle, musi :D.

      Usuń
  4. Podobasz mi się na tych zdjęciach. Powinnaś mieć taką fryzurę codziennie! :)

    Spróbuj jajecznicy według przepisu Gordona Ramsaya
    http://www.youtube.com/watch?v=dU_B3QNu_Ks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chciałabym. Jednak robienie francuza przerasta trochę moje możliwości (uczę się od soboty) i cierpliwość, dlatego na co dzień nie dam rady ^^.

      Ramsaya próbować raczej nie będę, bo dodawanie pomidorów do jajecznicy uważam za grzech :D. Moja mama niestety taką robi, co mnie unieszczęśliwia. Pieczarki jeszcze ujdą (kocham jajecznicę z kurkami, czy może kurki z jajecznicą ;)).

      Usuń
    2. akurat pomidorów i pieczarek sama nie lubię, ale chodzi mi generalnie o samą puszystość i taką fajną konsystencję :D

      Usuń
  5. Śmieszna fryzurka ale wyglądasz w niej jak adel tylko troszeczkę chudsza iż ona ale też taka puszysta ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczyniłam to samo spostrzeżenie po tych zdjęciach, ale znajomi twierdzili, że wyglądam bardzo ładnie ^^.

      Usuń
  6. Śliczne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. PS; tym zbiorem zdjęć można stworzyć ciekawą historyjkę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do jajecznicy to ja mam swój boczarowy sposób na jajecznicze wieloskladnikową:D, nie wiem czemu ale nie mogę jeść samych jajek bo mi nie przejdą , ale jak dom odpowiednie skladnicy czy przyprawy to jem ze smakiem i moja jajecznica bije już rekordy popularności wsród znajomych;) Chyba będę częściej zagłądał na tego bloga:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS