Wiosennie.

Dla mnie na wiosnę niezbędna jest Carla Bruni. W jej muzyce jest taki świeży powiew... a gdy czuję olejek z drzewa herbacianego, przez otwarty balkon wpada mi chłodne powietrze, niebo jest świetliste (choć trochę zachmurzone i nie słoneczne), a kot nie chce mnie wypuścić z łóżka, gdy obudzę się o dwie godziny za późno i bez sennego kaca, to znak, że jest wiosna. Niech ktoś kupi mi jeszcze truskawki, a będę w pełni zadowolona.

Ach, i dostałam dziś dwie nowe książki. Jak nie być szczęśliwa? Być! Później może być gorzej, ale na razie jest teraz i tyle.

W jednym z kolejnych postów planuję następną recenzję perfum. Wolicie Ninę Ricci "Nina" czy "Deseo" Jennifer Lopez?

Dziś postaram zaprzyjaźnić się też z jogą. W końcu jest wiosna.

Komentarze

  1. dla mnie wiosna bez Carli Bruni to nie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Carlę Bruni kojarzę wyłącznie z 3 rzeczy:
    - żona Sarkozy'ego
    - wiem że zagrała w ,,O północy w Paryżu" choć jeszcze tego nie widziałam
    - z tego, że mam jej nagie zdjęcie z gwiazdkami na piersiach na okładce gazety ,,Machina" :P

    Piosenki bardzo przyjemne :)
    A ja zainspirowana Twoim wczorajszym postem kupiłam sobie dzisiaj sushi - miałam też jedno nigiri z tym omletem (pierwszy raz na takie trafiłam) i... fuj :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film polecam! Uwielbiam go. A zdjęcia nie widziałam :D.

      Jadłam raz, gdzie omlet był dobry, ale jadłam go osobno (poszłam z wyjątkowo uprzedzoną osobą na sushi i zjadła tylko ryż z nigiri, a ja zjadłam omlet) i smakował w porządku. Mamy wskazówkę - unikać omleta :D.

      Usuń
    2. Haha nie ma to jak iść na sushi i zjeść ryż :D
      W sumie dobrze, że nie widziałaś miny mojej mamy gdy ostatnio próbowałam ją przekonać do sushi. Jejku jak ona się krzywiła :D A na koniec wypluła, bo powiedziała, że zalatuje trawą :D

      Usuń
    3. http://media2.pl/g/0/3453.jpg :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS