Kolczyki świąteczne.

Moje koralikowe zamówienie przyszło akurat na dwa dni przed wyjazdem do Warszawy, więc w ramach radości, że mam nowe zabawki, postanowiłam zrobić dla mnie i dla Gii świąteczne kolczyki, w świątecznych barwach - czerwieni i zieleni. Trochę ciężkie, ale mi się bardzo podobają i, o dziwo, Gii też, choć miałam obawy. Na szczęście niepotrzebne. Chce ktoś takie? Zostało mi jeszcze koralików na dwie pary.
Zapraszam również na konkurs u TINY, w którym można wygrać magnoliowy zestaw do rąk.


I przypominam o trwającym konkursie u mnie!

Komentarze

  1. Oczywiście, że mi się podobają! Są cudowne! I od dawna chciałam mieć jakieś czerwone i Twoje idealnie się wpasowały. I wcale nie są ciężkie :D.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS