Angie i jej córki w salonie piercingu.

Angelina Jolie zabrała dwie ze swoich córek do małego salonu piercingu w Londynie, by przekłuć im uszy. Jednak Shiloh, widząc Zaharę, która rozpłakała się z bólu, powiedziała, że nie chce już mieć kolczyków. Mimo to wszystkie opuściły salon zadowolone - Angie zorganizowała im obu inne prezenty, by nie poczuły się pokrzywdzone. A gdzie dla mnie? Ja czuję się pokrzywdzona, że mnie tam nie było!

Swoją drogą całej rodzinie podoba się w Londynie i zamierzają kupić tam dom. A ja tak bardzo staram się unikać tego miasta!

Komentarze

  1. mhm ;) a co z tą kartką?dostałaś czy nie wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj ja pamiętam swoje przekłuwanie uszu... masakra była:P pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tino, wydawało mi się, że napisałam Ci, że dotarła, ale ja jej jeszcze nie widziałam. Jak dobrze pójdzie, pojadę do domu w przyszłym tygodniu i zobaczę :)).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS