Moje ulubione hobby.

To było trudne. Są trzy rzeczy, które absolutnie kocham i tak naprawdę nie pozostają one jedynie w sferze hobby, bo po części traktuję je jak pracę, bądź nią faktycznie są. Na szczęście w dużej mierze się ze sobą łączą i w ten sposób mogę Wam o nich krótko opowiedzieć.

Od zawsze kochałam czytać, kolekcjonować książki i pogrążać się w ich świecie. Nigdy się to nie zmieniło. Moim dziecięcym marzeniem było również aktorstwo, które obecnie praktykuję na scenie małego teatru we Frankfurcie nad Odrą i jest to obecnie moja (wybitnie kiepsko - czyli zazwyczaj zerowo - płatna) praca. Traktuję to obecnie jako etap w moim życiu, niemniej nie potrafiłabym się ze sceną rozstać na zawsze. Kocham to. Książki jednak wiążą się z czymś innym - blogowaniem. Piszę o nich od prawie sześciu lat, część z nich to egzemplarze recenzyjne, część moje własne, ale w trakcie lektury zawsze myślę o tym, jak ujmę to w słowa.

Czytanie, blogowanie i aktorstwo to moje hobby, to moje pasje i moje prace. Porzucenie którejś z nich byłoby dla mnie równoznaczne z amputacją jakiejś części mojego ciała lub duszy.

Komentarze

  1. Witaj w klubie :D Co prawda mi do aktorstwa daleko, bo niewiele z tym właściwie kiedykolwiek robię, ale mogłabym ją w tym zestawieniu zastąpić Fotografią, która po części też jest moją pracą :D Reszta zostaje bez zmian ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię fotografię (uprawiać), ale uważam, że nie mam dobrego oka i jestem z efektów niezadowolona. Niemniej to piękna pasja - jak każda pasja :).

      Usuń
    2. Wiem właśnie! I też oglądałam z wypiekami na twarzy nową serię Sailorek :D Nie mogę się doczekać następnego odcinka ^^

      Usuń
  2. Masz świetne hobby! Intryguje mnie aktorstwo, super, że masz możliwość spełniać się w tym nawet za darmo ;) A tak przy okazji, kiedys często jeździłam do Frankfurtu na zakupy, jak jeszcze była granica w Słubicach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle że za darmo jest trudno, gdy wymaga to ode mnie takiego nakładu czasu. Marzenie a rzeczywistość - potrafi to mocno skomplikować życie :).

      Może wpadniesz kiedyś jeszcze i obejrzysz jakieś przedstawienie ze mną? ;).

      Usuń
  3. fajnie tak móc się spełniać ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS