Szalony czas.

 Najpierw było dziewięć miesięcy, a potem Walentynki z pierwszym w życiu homarem. Następnie trzygodzinny spacer na zakupy, który skończył się strachem (na ile prawdziwym - nie jestem w stanie z perspektywy czasu ocenić, choć to był mój osobisty strach) przed porywaczami, gwałcicielami i mordercami. Tylko dlatego, że trzygodzinny spacer zakupowy skończył się prawie o godzinie dwudziestej pierwszej i już było ciemno, a ja przechodziłam obok budynku, który wyglądał na nawiedzony. A tak w ogóle to wcale mi się nie chciało iść. Już godzinę wcześniej mi się to znudziło.

Potem z rana trzeba było się wybrać w podróż i znowu miałam szczęście jechać nowym składem PKP (z PRĄDEM!). Na miejscu czekały na mnie pierogi z serem i już można było umrzeć. Gdzieś tam napatoczył się Kraków i odkrycie, że jestem chora (o radości, iskro bogów...).

Dziś, ku mej niezmierzonej radości, idę zrobić sobie hennę i już nikt nie będzie myślał, że nie posiadam brwi. Potem pójdę do fryzjera i ogolę się na łyso, bo i tak mi włosy wypadają, więc czym się tu przejmować? Pozbędę się ich i problem z głowy. Dosłownie.

A że chwilowo jestem na wyjeździe, to blogować nie mam czasu, ale za to czasem zdarza mi się coś wrzucić na Instagram, więc tam możecie zajrzeć, jeśli chcecie wiedzieć, co u mnie (mniej więcej...). Jak wrócę do siebie, to opowiem Wam może troszkę dokładniej, co mnie czeka w weekend - a wtedy, co mnie czekało.

http://instagram.com/allenee1991#

Komentarze

  1. Ja też robię brewki wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, o! Nie wiedziałam, że masz instagram :) Dodałam Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba tak, za to ja nie piłam owsianego. Podobno dobre jest jeszcze ryżowe - ale tam się chyba gotuje? W sumie nie wiem. :D
    Uwielbiam też gotowe sojowe, a moja mama po spróbowaniu powiedziała, że jej to smakuje jak niedobra woda... Mi tam czuć orzechami haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za sojowym nie przepadam, a czystego ryżowego nie piłam - za to sojowo-ryżowe tak. Zdecydowanie preferuję owsiane ^^.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS