Ulubione kanały YouTube.

Miejsce, gdzie mam prawie tyle samo zaległości co w serialach, to YouTube. Dobrze, żartuję, prawie zdołałam je nadrobić. Oglądam dość sporo YouTuberek (i aż dwóch YouTuberów), ale nie każdy z ich kanałów mogę zaliczyć do ulubionych. Część oglądam ot tak, a część, bo jestem zwyczajnie uzależniona. Polskie, niemieckie i parę anglojęzycznych. Zatem do dzieła! Oto moi absolutni ulubieńcy.

Polskie kanały


Nissiax83
Polka mieszkająca w Nowym Jorku, kosmetolog z wykształcenia, niezwykle sympatyczna i niepoddająca się trendom osoba. Moja wisienka na youtube'owym torcie. Opowiada głównie o kosmetykach, ale też o życiu w NYC i zdrowym stylu życia.


Weronika Załazińska
Krakowska YouTuberka, jest obecnie w klasie maturalnej liceum, do którego ja niegdyś miałam zaszczyt uczęszczać. Lekko szalona, niesamowicie pozytywna i zupełnie nieprzejmująca się "zasadami" kręcenia filmików. Jest sobą i to jest cudowne. Opowiada o modzie, podróżach, kosmetykach... Fanka ciucholandów. Mój absolutny i niepodważalny międzynarodowy numer dwa.


Mówiąc Inaczej
Ta oto charyzmatyczna i sarkastyczna osóbka próbuje wtłuc Polakom do głów, że mówią niepoprawnie i tłumaczy, jak należy to robić. Niektórzy nazywają ją nawet następczynią prof. Miodka i guru polszczyzny. To przesada, niemniej kanał jest świetny. Jak trafiłam przypadkiem w święta, tak nie przestałam, póki nie obejrzałam wszystkiego, co było do zaoferowania.


Niekryty Krytyk
Ma swoje wzloty i upadki, ale to on jest tą osobą, przy której oglądaniu mogę spędzić po sześć godzin na raz. Żaden inny YouTuber tego nie dokonał. Poza tym jest zabawny. A czasem wręcz śmieszny.

Niemieckie kanały


Daaruum
Najbardziej kreatywna osoba, jaką znam. Czy też "znam". Dodaje filmiki prawie codziennie, z najróżniejszych kategorii. Moda, kosmetyki, makijaże, gotowanie, książki, porady dotyczące wszystkiego i podróże. Mieszkanka Berlina. Prawie zawsze zachwyca. Ma ponad 600 tys. subskrybentów i ta liczba rośnie coraz bardziej. Dałabym wiele, by móc ją poznać na żywo. Mimo to bardzo chroni swoje życie prywatne.


Dfashion
Bardzo sympatyczna osiemnastolatka, zwariowana na punkcie mody, ale przesłodka. Opowiada też o kosmetykach, jedzeniu i podróżach. Chyba właśnie jej słodycz mnie urzeka. I świetnie obrobione filmiki. Ma identyczny kanał również w języku angielskim.

Anglojęzyczne kanały

Simon's Cat
Kocham tego kota! I tyle w tej kwestii.


Bethany Mota
Bardzo naturalna amerykańska nastolatka. Prawie równie kreatywna co Daaruum. Zmienia wystrój pokoju w zależności od okazji, ma własną kolekcję ubrań i jest baaardzo zabawna.


MissGlamorazzi
Sama nie wiem, czemu ją tak lubię. Jest śliczna, miła i no jakoś tak...

Komentarze

  1. Też oglądam Daaruum i Dfashion :) Jakiś czas temu wpadłam na to, że oglądanie filmików na YT to najlepszy sposób na podszkolenie niemieckiego, szczególnie jeśli chodzi o takie normalne, codzienne zwroty i słownictwo...Polecam jeszcze xKarenina, jest prześliczna i nagrywa świetne filmiki.
    Z anglojęzycznych też oglądam Miss Glamorazzi, ale poleciłabym jeszcze 'a model recommends' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawdziwy niemiecki. Nie to, co w szkole... Oglądam xKareninę, ale już raz ją wywaliłam z subskrybcji, więc najulubieńsza nie jest. Może zajrzę na polecany przez Ciebie kanał (gdy dorobię się normalnego Internetu, czyli pewnie w przyszłym tygodniu).

      Usuń
  2. Te Amerykanki takie uhahane zawsze i pod publiczkę robią, ale... poprawiają mi humor te laleczki :) MissGlamorazzi ma zły dzień czasem? Oglądam Azjatkę Bubzbeauty - trochę inne podejście do pielęgnacji ma ta panna niż europejko-amerykanki.
    Niekryty jest boski :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS