2-tygodniowe zdrowe wyzwanie.

Postanowieniem noworocznym Kasi było zadbanie o siebie i stworzyła kolejne wspaniałe wyzwanie, które ściśle się z tym postanowieniem łączy. Przez dwa tygodnie dbać o siebie. Pomyślałam sobie: "Czemu nie?". Po tygodniach stresu, które miałam, najwyższa pora, by coś dla siebie i ze sobą zrobić. W ten oto sposób przez egzaminy i po nich uda mi się może nie być wrakiem człowieka.

Kasia opisała punkty z pierwszego tygodnia, zatem odsyłam do niej zainteresowanych. Ja postanowiłam, że sama przejdę w wyzwanie w trybie tygodniowym: zadania z pierwszego tygodnia zrobię w pierwszym tygodniu, ale niekoniecznie dzień po dniu i w takiej kolejności. Z drugim tygodniem analogicznie. Moje wyzwanie startuje z dniem wczorajszym.

Zwracam Waszą uwagę na ten świetny pomysł, a sama idę udawać, że uważam na zajęciach, na których obecnie się znajduję. Przez ostatnie jedenaście minut warto stwarzać pozory. Chyba.

Komentarze

  1. To powinna być codzienność, a nie tylko 2 tygodnie. Powinno szybko wejść w nawyk :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS