Milky Way Magic Stars!

Gdy lata temu z niewyjaśnionych przyczyn zniknęły ze sklepowych półek (wraz z batonikami Pinokio, cukierkami Geisha, batonikami Nestle i mnóstwem innych rzeczy - ach, Frugo), mocno za nimi tęskniłam. Plotka głosiła, że gdzieś na świecie są - ba!, nawet na Allegro. Tylko w sklepach brak. Nic, tylko iść i kupić ocet, bo brak magicznych gwiazdek! Zamieściłam je na mojej wishliście i wiedziałam, że trochę potrwa, aż przekonam się do kupna ich na Allegro. Minął sobie miesiąc od publikacji listy, wchodzę na Facebooka (co zdarza mi się tak rzadko i na tak krótko, że aż cud, że mi to nie umknęło), a Magda aż razi Magic Stars po oczach i krzyczy: Są w Tesco! Gdyby nie to, że najbliższe (oddalone o dziesięć kilometrów) Tesco było już zamknięte, pewnie bym tam pobiegła. Ale następnego dnia pojechałam i kupiłam uchachana jak jakiś szczypiorek.

Jestem szczęśliwa, że je mam, ale to nie ten smak, który zakorzenił się w mojej pamięci. Wyglądają tak samo, ale okazało się, że moje wspomnienia zdecydowanie przeceniły ich jakość. Punkt z listy zaliczony, dzieciństwo wróciło do mnie na chwilę, choć jego smak z biegiem lat uległ zmianie. Nie mi roztrząsać, czy to smak gwiazdek się zmienił, czy też moje kubki smakowe odbierają je inaczej. Co jak co, ale Frugo się nie zmieniło.

Komentarze

  1. I nagle życie nabrało sensu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w domu już czekają 2 kolejne paczki od mamy z magic stars <3

    OdpowiedzUsuń
  3. musze chyba i ja odwiedzic tesco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że też tak miałam? Dorwałam je, przeszczęśliwa, odrzucając kilka innych drobnych prezentów od koleżanki z Londynu, pożarłam i... coś nie pasowało. Po cichu mam nadzieję, że to one się zepsuły, nie moja pamięć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS