Wyzwanie Foto: Dzień 2. - ULUBIONE DO PICIA

Ulubiony napój jest ściśle uzależniony od pory roku, mojego nastroju i zachcianek, które mnie nachodzą. Tak więc latem preferuję po prostu zimną niegazowaną wodę, kompoty, koktajle lub rooibosa, wiosną rządzi zielona herbata, jesienią zwykle nie jestem w stanie stwierdzić, czego mi się zachce, a zimą herbata - czarna lub owocowa. Jeśli jestem zdołowana, potrzebuję czegoś, co mnie rozgrzeje (ostatnio mocno chodziło za mną kakao, którego nie piłam od lat, ale po jego wypiciu ochota mi przeszła). Do jesiennej pogody, jaka obecnie panuje za oknem, i mojego bliżej niesprecyzowanego nastroju (zależy on od tego, czy jestem obecnie przed czy po odcinku jakiegoś serialu) oraz ogólnej słabości pasuje najlepiej jeden z moich ulubionych tworów: słaba, czarna herbata, z połową cytryny oraz jakimiś trzema łyżeczkami miodu. Słodkie, kwaśne i gorące. Tak gorące, że aż zaparowało mi obiektyw.

Komentarze

  1. Jak ładnie cytrynkę obrałaś, niedługo będziesz to robić nowym nożem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nieładnie, bo nóż tępy i nawet plasterka nie chciał ukroić :). Ale dla zdjęcia się poświęciłam :D.

      Usuń
  2. U mnie ostatnio także króluje herbata z cytryną :)
    W zimne wieczory lubię także dodać sobie soku malinowego roboty mojej Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też smaczny sposób, ale jak już słodzę, muszę mieć bardzo słodkie i wtedy wlałabym pół tego soku ;). Szkoda, że te sklepowe obok malin nawet nie stały...

      Usuń
  3. Świetny pomysł. Z początku myślałam, że to kawa z odrobiną bitej śmietany, ale potem się wszystko wyjaśniło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam herbatę z miodem i cytryną:) W szczególności zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miodek i cytrynka i jesień od razu przyjemniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo jak ja dawno mamowej herbaty z cytryną nie piłam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS