10 kroków do lata: kolorowy tydzień.

 Na kolorowy tydzień czekałam bardzo długo. Bardzo chciałam w końcu pomalować paznokcie i uznałam, że ten tydzień będzie idealny. I jakoś wyszło tak, że nie miałam czasu i ostatecznie tego nie zrobiłam. Za to każdego dnia pilnowałam, by mieć coś widocznie kolorowego. Poniedziałek zaczęłam na zielono. Zielony sweterek i kolczyki Królowej Elfów (w gimnazjum nazwała je tak moja koleżanka - mam jeszcze białe i nazywają się kolczykami Królowej Śniegu). We wtorek strój był co prawda mało kolorowy, ale założyłam te kolczyki po prawej i bransoletkę (która kiedyś, wieki temu, była dodatkiem do Witch). Zaś te różowe kwiaty otrzymałam w prezencie w piątek i noszę od tej pory z przerwami jedynie na sen.
 We wtorek lub w środę zaszalałam i uznałam, że skoro nie mogę nosić najróżowszych, to kupię sobie torebkę. O ile butów kupować nie znoszę, to torebki uwielbiam. Ostatnio kupiłam czarną, ale podszewka się wręcz rozpadła i noszenie jej jest chwilowo niemożliwe. Moja wielka torebka (jedyna, do której mi się prawie wszystko mieści) jest już stara i podniszczona, a ramię powoli się odrywa. Inna, którą noszę, jest dla mnie za mała. Dlatego różową torebkę kupiłam bez wyrzutów sumienia. Jest dość spora (choć ja wciąż uważam, że "malutka" - chyba nie istnieje dla mnie wystarczająco duża), mieści się praktycznie wszystko, co chcę tam wsadzić. Jest wygodna. I różowa. Dlatego przez resztę tygodnia się z nią radośnie obnosiłam. Choć w pewnym momencie poczułam przesyt różem. Kto by pomyślał, że mnie to spotka? Mimo to uważam, że niedługo róż wejdzie do mojego słownika jako odpowiednik bieli czy czerni - czyli kolorów uniwersalnych. Jestem nałogowcem.
Przez moment próbowałam nawet kolorowo jeść... Koktajle, owoce i mój makaron z truskawkami. Skoro ma być kolorowo, niech będzie kolorowo.

Komentarze

  1. Spisałaś się na medal, o wiele lepiej niż ja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dziś wcinałam makaron z truskawkami ^_^ Fajna akcja, lubię gdy na ulicach jest kolorowo!

    U mnie małe rozdanie, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS