Wyzwanie Foto: Dzień 7. - PARA

To chyba był dla mnie najtrudniejszy temat w marcowym wyzwaniu. Zupełnie nie wiedziałam, co pokazać. Już nawet rozważałam moje stopy, do których istnienia zaczęłam się powoli przyzwyczajać. Chciałam też płatki owsiane i mleko sojowe, ale uznałam to poniekąd za idiotyczne. I naszły mnie te kolczyki. Dostałam je na osiemnastkę, a Kotek co jakiś czas stwierdza, że noszę kolczyki nie do pary, bo przecież są zupełnie różne... Czy na pewno?

Bardzo je lubię. Sama nie potrafię wyjaśnić, dlaczego czuję się w nich dorosła.

Komentarze

  1. Są cudne Alinko, prześliczne, takie "z charakterem" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są i bardzo pasują do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam oj tam nieidentyczne
    prześliczne sa i tyle (uwielbiam wszystkie kolczyki z kotkami bez wyjątku)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalne :) i tworzą niezłą parę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te kotki a najfajniejsze w nich jest to, że każdy jest inny, na pewno wyglądasz w nich oryginalnie! pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS