Wyzwanie Foto: Dzień 6. - CYTAT

Moja nauka żonglowania była dla mnie co najmniej niezadowalająca. Jednak pewnego dnia nastąpił przełom. Gdy kolejnego pojawiłam się w sali lustrzanej (bądź baletowej) i zaczęłam się bawić z tymi wypadającymi mi z rąk piłeczkami, jedna osoba zapytała:
- Jak ci idzie?
- Lepiej niż wczoraj, gorzej niż jutro.
I od tej pory za każdym razem powtarzałam to zdanie. Motywujące, prawda? Oznacza postęp. A moje żonglowanie choć wciąż kiepskie, jest coraz lepsze. Choć trudno tę poprawę zauważyć.

Komentarze

  1. Bardzo Cię podziwiam moja zdolna dziewczynko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam się nauczyć żonglować :D i chociaż wiem, jak to powinno wyglądać, to mi nie idzie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS