Wyzwanie Foto: Dzień 1. - ULUBIONA PORA DNIA

Szczerze chciałam zacząć dziś wyzwanie leniwie i wrzucić stare zdjęcie. Ale nie! Zaparłam się i po drodze z teatru coś zrobiłam. Bo akurat to ta pora dnia, którą lubię najbardziej. Gdy jest ciemno, chłodno i tajemniczo. Dla mnie noc zawsze jest tajemnicza - nawet gdy nie robię nic nadzwyczajnego. Czy leży to w ludzkiej naturze? Strach przed tym, co może być ukryte w ciemności?

Postaram się nie być monotematyczna w tej edycji wyzwania, ale już czuję, że spora ilość zdjęć będzie miała teatralny kontekst...

Komentarze

  1. Noc jest ciekawa. Nie wiadomo co kryje się w ciemności, chociaż za dnia dobrze znamy kręte uliczki albo budynki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli lubimy taką samą porę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa tych podtekstów. Czekam na kolejne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS