TAG: Kocham wiosnę.

Kasia zaprosiła mnie do TAGu. A że jej nigdy nie odmawiam, dzielnie podejmuję się wyzwania. Co prawda chciałam to zrobić wczoraj, ale jakoś nie wyszło...
 1. Ulubiony wiosenny lakier?

Obecnie chyba nagie paznokcie. Jednak, idąc mostem, doszłam do wniosku, że mój Unicorn pasuje do mojego wiosennego nastroju. Żywy, delikatny i radosny.
 2. Ulubiony wiosenny produkt do ust?

Naturalnie i blado - balsam. Brakuje mi bardzo radosnego i trwałego różu, dlatego pozostanę przy tej opcji.
 3. Ulubiony ciuch na wiosnę?

Oczywiście najróżowsze! Co prawda poobijane, przeżarte przez zimową sól i z pourywanymi sznurówkami, ale to mój ulubiony element garderoby. Choć po niedzieli stwierdzam, że ciemnozielona bluzka, którą noszę tyłem naprzód, ponieważ ma za duży dekolt i wolę chodzić z nagimi plecami. Tak, zdecydowanie ona.

4. Ulubiony kwiatek?

Narcyz. Od prawie zawsze. Sama już nie wiem, czy to wina mitu o narcyzie, Narcyzy Malfoy, czy po prostu mi się sam z siebie spodobał.

5. Ulubiony wiosenny dodatek?

Pierścionek z kluczem wiolinowym. Nie pokażę, bo gdzieś go zgubiłam. Najprawdopodobniej to "gdzieś" to moja torebka.

6. Które wiosenne trendy podobają Ci się najbardziej? (Makijaż, moda, cokolwiek!)

Moim ulubionym wiosennym trendem jest moje własne szczęście.

7. Zapach kojarzący Ci się z wiosną? (można podać konkretną świecę, wosk itp.)

Truskawka. Bez. Konwalia.
 8. Ulubione perfumy na wiosnę?      

Waniliowe Pure DKNY.

9. Co kojarzy Ci się z wiosną?

Energia. Powietrze.
10. Ulubiona rzecz związana z wiosną?

Myślę, że "Inspektor Hasenherz". Wczoraj była premiera, oł jeee!

11. Czy robisz wiosenne porządki?

Zwykle tak. Stawiam wszystko na głowie, rozwalam, przewracam, przesuwam, wyrzucam... Odczuwam potrzebę zmian. Choć niestety nie mam teraz na to czasu. Czekałam na dzisiejszy dzień, bo wyjątkowo mam wolne i się trochę zabrałam do pracy...

12. Masz jakieś plany na Święta Wielanocne/ Majówkę? 

W Wielkanoc jestem głównie w teatrze. Poza tym spędzam ją sama z komputerem i książką. Kilka dni później przyjeżdża do mnie przyjaciółka. A na Majówkę mam w planach kolejną przyjaciółkę i - mam nadzieję - świetną zabawę.

Komentarze

  1. Wielkanoc w teatrze? Świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy narcyz i żonkil to jest to samo? Mnie zapach truskawek kojarzy się z latem :) "Pure" pachnie waniliowo? Opowiedz mi o tym zapachu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg kogoś tam tak, ale wg mnie nie :). Żonkil jest żółty i ma większy środek. Narcyz jest biały i ma mały środek, o:
      http://static.swiatkwiatow.pl/user_galeria/201104/duze/narcyz_7211303533537.jpg
      Aż się dziwię, że o Pure jeszcze nie napisałam! To bardzo delikatny zapach, świeży. Czysty. Opiszę go dokładniej kiedy indziej, bo właśnie jestem w szoku :D.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS