Z poradnika hodowcy nietoperzy (seria Wujek Google Wie Wszystko).

Odkąd pisałam o moim nietoperzu, nietoperze są wszędzie. To mój jedyny LPS, to w górach cienie nietoperzy pod moimi nogami, to inne nietoperze rzeczy (a dodatkowo lubię wampiry, więc od tych gadów się raczej nie uwolnię). Jednak pierwsze nietoperze wyszukanie w Google sprawiło, że złapałam się za głowę. A po nim przyszły kolejne. Skrzętnie je notowałam (choć pewnie nie wszystkie mi się trafiły). Dziś zatem pierwsza (może nie ostatnia) część Poradnika hodowcy nietoperzy z nowoutworzonej serii Wujek Google Wie Wszystko. Zobaczymy, czy Alina wie (jak nie wie, to się dowie).
zamknolem nietoperza w szafie
Tak, tutaj mogę coś powiedzieć, bo ja jednego zamknąć próbowałam. Okazało się jednak, że schował się między szafą a sufitem. Proponuję go wypuścić, bo:
a) kiedyś do szafy trzeba będzie zajrzeć, a wyciąganie z niej nietoperzego trupa raczej nie jest przyjemne
b) jeśli zgłodnieje, może się na nas rzucić - kto wie, co takiemu przyjdzie do głowy - a nietoperze często mają wściekliznę
Ewentualnie można nietoperza hodować, ale to także wymaga wyciągnięcia go z szafy. Szafa zatem nie jest dobrym miejscem dla tych zwierzątek (nawet mimo tego że jest w niej ciemno).

czego nie lubia nietoperze
Hałasu, wściekłych studentek biegających za nimi z mopem i studentów psikających ich konwaliowym odświeżaczem powietrza, a następnie dźgających końcówką miotły. I zamykania pod prysznicem. Nie lubią też światła. Wspominałam o hałasie? A, i wbrew plotkom nie lubią zaplątywać się we włosy, wysysać mózgu i wypijać ludzkiej krwi. Wolą mniejsze zwierzątka - owady na przykład. Nie lubią też światła.
jak wypłoszyć nietoperze z pomieszczenia?
Otworzyć szeroko okna i łudzić się, że same wylecą. Ewentualnie latać za nimi z mopem, krzyczeć, a potem zrobić im zdjęcie - wtedy uciekną na pewno. Zapalanie światła nie jest skuteczne, bo się wystraszą i za diabły wyjść nie będą chciały.
czy hałas wypłoszy nietoperza
Myślę, że to zależy od tego, czy on będzie miał ochotę być wypłoszony. Ale nie pokładałabym w tej metodzie zbyt wielkich nadziei.
przy jakim wietrze nietoperze nie latają
Wydaje mi się, że przy silnym. Przecież to takie maleństwa i je zdmuchnie... A poważnie wiatr utrudnia precyzyjne latanie. Nigdy nie widziałam latającego nietoperza, gdy wiał wiatr. Zawsze było spokojnie. Zatem można założyć, że przy wiejącym wietrze.

A tak na koniec powiedzenie: Gdzie nietoperz padnie, tam panna za mąż pójdzie.
Bardzo się zatem cieszę, że mojego Mopka nie wystraszyłam na śmierć.

Komentarze

  1. Hahahaha. Genialny post. Ciekawe jakie "kfiatki" po nim ci wyskoczą... xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale czasem mam wrażenie, że jestem nietoperzym punktem info :D.

      Usuń
  2. Bardzo lubię nietoperze i mnie rozczula jak o nich piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano! Zapomniałam dodać :D tak się zastanawiałam co wpisać, że w końcu mi z głowy wyleciało. Nie wiem ile takie bransoletki kosztują, ciężko się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS