Wyzwanie Foto: Dzień 4. - LUTY JEST...

Muszę opanować malownicze rwanie włosów z głowy, bo coś mi nie wyszło. Niemniej wydaje mi się, że można na zdjęciu zauważyć, że coś z włosami i moje pomarszczone czoło (kolejna rzecz do zapamiętania: oduczyć się je marszczyć) mówią coś o tym nieszczęsnym miesiącu.
Fakt faktem - luty, choć zaczął się dopiero tydzień temu, już jest miesiącem moich zmartwień. Bo egzaminy (a ja wiecznie niedouczona, wiecznie z siebie niezadowolona i wiecznie narzekająca, że gdybym spędziła jeszcze jeden dzień, potrafiłabym udzielić doskonałych odpowiedzi na zadane pytania), bo praktyki, bo inne rzeczy...
Luty jest koszmarem studenckim. Luty jest brakiem czasu. I nigdy nie lubiłam tego miesiąca, bo luty jest krótki i nawet go nie zauważałam. A gdy już zwróciłam na niego uwagę, to tylko dlatego, że dał mi się zdrowo we znaki.

Komentarze

  1. Nie rwij włosów z głowy - już zaraz będzie marzec, a z nim same przyjemności. No i coraz bliżej wiosna! :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój marzec nie będzie samymi przyjemnościami. Będą praktyki. I jeśli nie zdołam ich ukończyć do planowanego wyjazdu do Warszawy (bądź choćby mieć wolnego), będę baaardzo niezadowolona. Jednak liczę na to, że masz rację :)).

      Usuń
    2. Proszę, proszę niebiosa, żebyś skończyła praktyki do planowanego wyjazdu!!

      Usuń
  2. Właśnie, luty jest krótki, więc koszmarki szybko mijają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś napisałam swój ostatni egzamin i trochę stresuję się w oczekiwaniu na wyniki :D
    A w lutym są jeszcze te głupie Walentynki... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam, oj tam. Nie rwać pięknych włosów z głowy. Zacząć uczyć w styczniu i nie stresować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja zaczęłam się uczyć na początku stycznia :). Ale stres zawsze jest i zawsze można umieć lepiej :).

      Usuń
  5. Powodzenia w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdyby tak zamienić te narzekadła na jakieś dobre myśli...takie jakie zarezerwowałaś dla marca ...? Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS