Wyzwanie Foto: Dzień 1. - COŚ NOWEGO

Myślę, że tutaj należy się małe wyjaśnienie idei. Na początku miały być same paznokcie i lakier na nich (bo nowy, bo świeżo pomalowane, bo inne takie), ale gdy jakoś radośnie doszło dzisiaj do pisania i rysowania po mojej lewej ręce, aż całkiem spontanicznie powstał ten oto uroczy karaluch, uznałam, że to on zasługuje na swoje miejsce w dniu dzisiejszym. To jest zdecydowana nowość w moim życiu - karalucha jeszcze nigdy, nigdy nie miałam narysowanego, a na moich rękach nie takie cuda już gościły...

Samo zdjęcie zaś powstało w trakcie zdobywania nowej wiedzy. Jutro test.

Komentarze

  1. Brr... nie lubię karaluchów. Ale ten jest nawet jakiś taki sympatyczny :)
    U mnie też 1 dzień foto-wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie lubię owadów. Ale masz rację - ten jest sympatyczny. Aż szkoda, że pisak taki nietrwały...
      Już do Ciebie idę :).

      Usuń
  2. Karaluch :D to faktycznie bardzo niespotykany motyw na "zdobienie" ciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Che, che "uroczy karaluch" - jakiż oksymoron :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten lakier Alinko !! :) Karaluch przysiadł boczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na teście :D A karaluch przypomina mi bardziej pół słońca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też zaopatrywałam się w długopisowe tatuaże w czasie nauki :P
    ciekawe czemu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS