Najprzyjemniejsza paczka świata oraz Wyzwanie Foto: Dzień 5. - MIŁOŚĆ

 Miłość jest trudnym tematem. To pojęcie tak abstrakcyjne, że ciężko nadać mu fizyczną formę. Oczywiście można przedstawić serce, ukochaną osobę, ale stwierdzenie, czym jest dla nas miłość? Muszę przyznać, że pewnie bym poległa przy tym temacie, gdyby po raz kolejny nie uratował mnie przypadek. Po mojej pomarańczy i mandarynce poszłam posłuchać "Pomarańczy i mandarynek" Grechuty i wtedy przypomniała mi się "Dumka na dwa serca". I mój szalony Kozak.

Dla mnie miłość jest szaleństwem. Czymś obsesyjnym. Jednak nie w złym tego słowa znaczeniu, ale raczej w dobrym (byle bez przesady). Moim wymarzonym mężczyzną jest taki, który podpaliłby dla mnie świat. Jak na razie udało mi się osiągnąć raz takiego, który uznał, że co prawda podpalenia świata warta nie jestem, ale województwa już tak. Pnijmy się zatem w górę. I szukajmy własnego Kozaka.

 Moja paczka zaś miała być książkowa. Moja Margaretka i inne tomu "Kształtu demona", którego uznałam za szkic do świetnej powieści. Ciekawość zmusza mnie do przeczytania reszty. Margaretka jest moim marzeniem od roku, gdy obejrzałam "Żelazną Damę" i teraz będę mogła się zagłębić w te milion-set stron (jest chyba grubsza od mojej biografii Marilyn Monroe!).
 Do tego trochę produktów żywnościowych, czyli herbata, herbata i herbata, żelki-literki (rewelacyjne!!!) oraz czekolada Lindt. Mniam! Nie ma to jak nakarmić mnie w Tłusty Czwartek.
A do tego wszystkiego tona próbek, które godzinę leżały rozwalone na łóżku, bo nie wiedziałam, jak zabrać się do ich segregacji, która zajęła mi później pół godziny. Byłam - i wciąż jestem! - taka szczęśliwa w związku z tą paczką, że aż z tej radości zaparzę sobie herbatę i postaram się nie ubolewać nad tym, jakie głupie błędy popełniłam na egzaminie z gramatyki kontrastywnej. Bo były naprawdę tak idiotyczne, że mam ochotę zapaść się pod ziemię, ale z wrodzoną przekorą informuję cały świat o tym, jaka jestem głupia.

I z mojego pomarańczowego postu postanowiłam zapożyczyć mój własny obrazek i zaprojektowałam zapalniczkę. Można ją zobaczyć pod poniższym linkiem. Może zagłosujecie?

Komentarze

  1. Cudowna paczka :D
    Kozak jest dobry na początek, ale później jak z nim musisz całe życie mieszkać, to już nie jest tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, ale poczucie, że ktoś mnie kocha bardziej niż cokolwiek innego na świecie jest piękne :).

      Usuń
  2. Fajne zdjęcie :) życzę abyś znalazła swojego kozaka, na pewno też Cię szuka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię "Dumkę..." a taki Kozak... to chyba marzenie każdej kobiety, był był gdzieś mężczyzna, który zrobi dla nas wszystko... Takie marzenie miłości absolutnej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale paka! Głos oddany, zapalniczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS