Dzisiejszy dzień, czyli Wyzwanie Foto: Dzień 2. - ZABAWA

Dziś miał być test, denerwowanie się i problemy z rozwiązaniem tematu dzisiejszego wyzwania. Bo jaka zabawa? Jak mogę ją zinterpretować? Niestety ciężko zrobić zdjęcie mnie idącej korytarzem i śpiewającej peseudooperowym głosem: "Mam najróżoooowszeeee". Bo, jak widać, założyłam je dzisiaj, nie przejmując się, że są poobijane i dni świetności dawno mają już za sobą. Do zabawy lekko założyłam jeansy, których od dłuższego czasu nie noszę, bo zaczęłam je uważać za niefajne. Fioletowa bluzka, różowe paznokcie i tańczenie po sali w celu rozładowania napięcia. Test nie był trudny, ale mogłabym napisać go lepiej. Głupia jestem i już. Zaś po nim obiad (niestety mój kuskus z tofu, warzywami i orzechami zaburzyłby mi kompozycję kolażu) i na stołówce granie (nie przeze mnie, a szkoda) na pianinie. Pianino zdecydowanie jest zabawą. Półgodzinny koncert dobrze robi na trawienie. Następnie wyjazd na zajęcia, które - było to dla nas oczywiste, że tak się stanie - się nie odbyły. I pisanie bzdur na tablicy, rysowanie nut...
Och, a wspominałam o tym, że narysowałam kota w brzuchu słonia? Ale to było wcześniej.
Dzień był zabawny. A myślałam, że polegnę w związku z wyzwaniem... Na szczęście ten dzień sam zadziałał tak, że by określić, co jest dla mnie zabawą, musiałabym zrobić fotorelację od pierwszych chwil po obudzeniu.

Komentarze

  1. Bardzo dynamiczna interpretacja zabawy. I bardzo ciekawa
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Właściwie w tym wypadku jest to fortepian :).

      Usuń
    2. Acz to mój błąd, bo w poście faktycznie napisałam, że pianino ^^.

      Usuń
  3. Tup, tup, idzie Alinka w zaczarowanych butach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach!...studencki żywot- przecie to wieczna zabawa(:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tego nie doświadczam, ale dzisiejszy dzień owszem :).

      Usuń
  5. a ja chcę zdjęcie kota w brzuchu słonia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie sfotografowałam, może następnym razem :D.

      Usuń
  6. super interpretacja tematu =)
    śliczne butki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale fajny wpis :) świetne to ujęcie butów

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna interpretacja! Aż czuję tą zabawę na zdjęciach! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS