HGSS

Zauważyliście, że mnie nie ma? Ja robię to z trudem. I to, że w tej chwili tu jestem, jest wynikiem wyłącznie mojej bardzo silnej woli (tjaa).

Bo zamiast grzecznie studiować. Zamiast zajmować się blogami. Zamiast czytać książki. Zamiast cieszyć się z czegoś tam w świecie... Ja spędzam cały czas przy czymś jednym, nie do ogarnięcia. Na razie próbuję przejść na odwyk i obejrzeć odcinek jakiegoś serialu, ale mam z tym problem, bo stałam się nałogowcem. Uzależniłam się od jednego fan fiction związanym z Harrym Potterem.

Dlatego obawiam się, że wrócę, gdy to skończę. Mam nadzieję, że dokonam tego cudu dzisiaj. To opowiadanie ma 1655 (!) stron A4, a ja jestem ledwie na 1131. I nie mogę, po prostu nie dam rady się oderwać. Uwierzycie, że to była moja pierwsza myśl po przebudzeniu? HGSS. Nic więcej mi nie potrzeba. Może niech to słońce przestanie mi tak świecić w okno...

http://hgssbezcukru.blox.pl/html

Komentarze

  1. Ciekawe cóż to za wynalazek, aż boję się zaglądać. Wracaj szybko z tych odmętów!!

    OdpowiedzUsuń
  2. HP najlepszy na świecie, ja ostatnio wróciłam do gry z dzieciństwa i zabijam pająki i bazyliszka!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uświadamiam to sobie ostatnio - wciąż z niego nie wyrosłam :). A ja w nią nie grałam! Zapewne nie potrafiłam (tak samo jak nie umiałam zagrać w Tomb Raidera i ostatecznie topiłam Larę w basenie, bo nie mogłam się wydostać z posiadłości xD).

      Usuń
  3. o! Widzę, że też w tym przepadłaś. Wciąga przeokrutnie. Przeczytałam całość i pomimo słabego zakończenia, wciągało i to bardzo. Polecam tłumaczenie zagranicznego ff ,,Cloak of courage" - w polskiej wersji znanej jako ,,Wybór" :D Osobiście podobało mi się bardziej niż bez cukru, choć krótsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz dać mi link? :).
      I wydaje mi się, że od tego wszystko jest krótsze :D.

      Usuń
    2. Dziewczyna publikowała swoje tłumaczenie (bez cenzury) na blogu - trochę niewygodnie się czyta, ale i tak polecam :D
      Łap link:

      http://cloak-of-courage.blog.onet.pl/

      Usuń
    3. Ej wkleiłam link a nie ma komentarza. Usunęło się samo czy Ty skasowałaś :D?

      Usuń
    4. Ja go widzę musiał wylądować w spamie, idę go stamtąd wyjąć :D.

      Usuń
    5. Nie ma go w spamie, może tylko Ty nie widzisz? xD.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS