Zapowiedź konkursu.

Z racji, że dziś ani jutro mnie praktycznie nie będzie (nie pytajcie, co będę robić, bo to nic przyjemnego - no dobrze, trochę radości z tego mieć będę), postanowiłam, że już teraz zapowiem Wam konkurs, który odbędzie się w sobotę, a do wygrania:


Masło do ciała firmy Alverde o zapachu czerwonej pomarańczy oraz kwiatów czarnego bzu do skóry suchej. Sama nie wiem, czym zapach okazuje się w rzeczywistości, ponieważ jest to edycja limitowana, z której jeszcze nie skorzystałam. Macie szansę być pierwsi. Używałam kiedyś masła do ciała z tej firmy i byłam zadowolona, więc myślę, że i tym razem będzie podobnie.

Konkurs będzie się odbywał na zasadzie spontanicznego konkursu błyskawicznego, czyli zadam dziwne pytanie, na które będzie trzeba udzielić odpowiedzi. Pierwsza prawidłowa wygrywa. Mogę podpowiedzieć, że będzie miała ona coś wspólnego z reklamą i wrześniem.

Konkurs startuje w sobotę o godzinie 17:00.

Komentarze

  1. Bardzo bym chciała takie masełko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Alino, mam pytanie związane z Twoimi studiami: co zamierzasz robić już "po"? Jaką masz specjalizację? Zamierzasz robić tłumacza przysięgłego? Myślisz, że można się nauczyć języka w ciągu pięciu lat studiów?

    Bardzo mi zależy na odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam być tłumaczem, ewentualnie nauczycielką - ta ostatnia idea coraz bardziej mi się podoba. Tak, zamierzam zrobić tłumacza przysięgłego, ale także symultanicznego.
      Myślę, że wszystko zależy od zdolności i motywacji. Przez wakacje można przeskoczyć o trzy poziomy (od np. A1 do B1), więc przez pięć lat studiów raczej także :).

      Usuń
  3. Hej Alina :* Zrb. niedawno bloga na blogspocie i jeśli mg cię spytać jaki ty masz szablon, ja mam tego bloga 11 dnhi i zupełnie się nie orientuję a nie mam osób w pobliżu, które się znają . I nw co się robi żeby tak jak Honey < może znasz bloga > wyskakiwało mi takie coś jak strona główna i wgl. przepraszam, że marnuje twój czas ale zupełnie nie ogarniam : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mam szablon prosty :). Zaś ze stronami (ja także takie mam) wchodzisz w Układ i tam dodajesz gadżet Strony. I ustawiasz gadżet, a następnie w zakładce Strony w panelu sterowania ustawiasz, jakie chcesz. Chyba że teraz po zmianach Bloggera można już w tej zakładce ustawić, niestety nie mogę tego sprawdzić. Na pewno jest to proste :).

      Usuń
  4. I jeszze chciałam się spytać jak dodajesz te zdjęcie na samej górze ? I takie ile np: odwiedziło osób twój blog ? Przepraszam, że wypytuję . xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Układzie masz pod tytułem bloga Edytuj, tam wchodzisz i masz opcję załadowania dowolnego zdjęcia :). A co do odwiedzin bloga - także w Układzie ustawiasz gadżet Statystyka bloga :).

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS