TAG: Październik miesiącem maseczek

Zajęta. Zmęczona. Zabita. Moje trzy "z" na ten weekend. I prawdopodobnie do końca moich "wakacji". Jeszcze tydzień - powtarzam sobie. Za tydzień będę już w akademiku.
I z tego zajęcia nie mogę zrobić nic, co chcę, ani nic, co muszę. Bo każdy uważa, że mam za dużo czasu i można go sobie rozdysponować. Może pokażę Wam, do czego zostałam zagoniona... Ale to nie dziś, bo nie zamierzam już dziś chodzić po żadnych schodach. I tak pewnie jutro będę musiała.

Tyle z marudzenia.
Dziś o nowym TAGu, który wczoraj dotarł w me progi. Bardzo fajny, bo raczej nie szkodzi, a pomaga. Naszej cerze. Chyba że trafimy na maseczkę-mordercę, ale nie sądzę, by to zdarzało się często. Dlatego dziękuję Kasi za tę swoistą mobilizację do zadbania o siebie i stworzenie dziesięciominutowego domowego SPA. Miałam to odwlec do powrotu do akademika, ale już nawet mnie samej ta wymówka nie przekonała. W ciągu dwóch dni możecie się spodziewać początku moich zmagań z maseczkami. Przejdźmy do rzeczy, bo gadatliwość jest podobno szkodliwa.

Celem tagu jest:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.

Zasady tagu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu MALINY,
- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu,

-
dopisz się do listy obserwatorów MALINY,
- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- otaguj minimum 5 osób.


Niniejszym TAGuję:
Magdę - http://sztukastudiowania.blogspot.com/
Gię - http://coeur-de-la-mer.blogspot.com/
Megi -  http://megilounge.blogspot.com/
Len - http://freshlinenblog.blogspot.com/
Ekocentryczkę - http://ekocentryczka.blogspot.com/

Oraz wszystkich zainteresowanych.

Ufam, iż TAG przypadnie Wam do gustu i weźmiecie w nim udział. Ja sama zaś opracuję teraz maseczkowy plan strategiczny.

Komentarze

  1. Hi hi ale fajowo !! Ja już w tym tygodniu zrobiłam dwie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze żadnej, może zacznę dziś :D. Chciałam taką całkowicie naturalną z malin, ale ktoś mi je wyjadł z krzaka :D.

      Usuń
    2. Jestem ciekawa od czego zaczniesz :) Oryginalny pomysł z tymi malinami

      Usuń
    3. Powiem Ci, że ja też jestem tego ciekawa :).

      Usuń
  2. Ale to dla mnie wielka radocha, tyle uczestniczek! Rekalsujcie się dziewczyny jak tylko można!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dobry TAG zasługuje na wiele uczestniczek :).

      Usuń
  3. Kurcze tyle się dzieje teraz u każdego na blogu a ja nie w temacie ze wszystkim :(
    Zalatana jestem strasznie, najpierw przeprowadzka, teraz w Szczecinie w dodatku jeszcze nie ma neta. Nie wiem czy coś wykombinuję, ale się postaram :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jesteś zabiegana, ale liczę, że na relaks znajdziesz troszkę czasu :). Ma Cię to do niego zmobilizować ;).

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę i witam u mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS