Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Tadam! Startujemy dziś z drugim z serii spontanicznym konkursem błyskawicznym. Co prawda tym razem ciężko mówić o spontaniczności, ponieważ zwyczajnie go zaplanowałam ponad miesiąc temu, ale jaka formuła, taki konkurs.

Nagroda na zachętę:


Masło do ciała firmy Alverde o zapachu czerwonej pomarańczy i kwiatu czarnego bzu do skóry suchej.

Zasady są proste. Zadaję pytanie i wygrywa pierwsza prawidłowa odpowiedź:

We wrześniu i na początku października szalała w Internecie reklama pewnej sieciówki. Reklama ta ogromnie mi się podobała i mogłam ją oglądać za każdym razem, gdy się pojawiła - i faktycznie to robiłam. O jakiej sieciówce mowa?

Powodzenia. A jeśli nikt prawidłowo nie odpowie w ciągu trzech dni, masło zostaje u mnie.

Komentarze

  1. Może jeszcze jakaś mała podpowiedź bo nie wiele mi to nie mówi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często pojawiała się przed filmikami na YouTube :).

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znajdziesz :). Poza tym chodzi o reklamę sieciówki, nie samą sieciówkę, jej ubrania czy osoby, które ją reklamują. Mogę powiedzieć, że z tamtej sieciówki nigdy nic nie miałam, ale na blogu wielu ubrań nie pokazuję, więc to prawie żadna podpowiedź :).

      Usuń
  3. Rozumiem, że odpowiedzi raczej nie znajdę na blogu? ;) Przyznaję, że usiłowałam, ale nie starczyło mi cierpliwości. Też pomyślałam o H&M, bo zauważyłam, że uwielbiasz Lanę Del Rey. Ale skoro już ktoś spudłował.. jeszcze pomyślę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też pomyślałam o reklamie H&M z Laną, ale skoro nie o to chodzi...
    W okresie wrzesień-październik często widywałam w TV oraz na youtube reklamę Deichmanna, kolekcji Graceland (http://www.youtube.com/watch?v=ebEfjjevj8g), może ją miałaś na myśli? ;)
    magdalenamagda77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy moja reklama leciała w telewizji, bo zwyczajnie nie oglądam, jednak to z całą pewnością nie ta :).

      Usuń
  5. hmm, to może jakaś mała podpowiedź? reklam pojawiło się ostatnio mnóstwo, ciężko się domyślec, która akurat zrobiła na Tobie wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej reklamie jest narrator o męskim głosie :).

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Gratuluję! :D. Jak do tego doszłaś? :D.

      Usuń
    2. Naprawdę, naprawdę, naprawdę zgadłam ????????????????????????
      HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
      MOJA 1 WYGRANA W KONKURSIE blogowym !!!!!!!!!
      I spełnienie mojego kosmetycznego marzenia!!
      Widziałam kilkakrotnie reklamę na You Tube, taka dość nietypowa jak na sieciówkę. I po prostu przypomniałam ją sobie :)

      Usuń
    3. Naprawdę i bardzo się z tego cieszę :). Mam nadzieję, że spodoba Ci się to masło. Sama nawet nie wiem, jak pachnie :D. Dowiem się, mam nadzieję, z Twojej recenzji :).
      Ja ją widziałam naście razy i za każdym razem oglądałam do końca, bo jest po prostu cudowna. Taka zupełnie nienachalna i nieskupiona na ubraniach. Tylko na tej dziewczynie, uwielbiam ją :).

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS