Reklama, która mnie urzekła. Wynik konkursu.

Choć jest Halloween, nie będę straszyć. A może będę? W końcu każdy widział tę reklamę chyba milion razy i to całkiem niedawno. I kto chciałby to powtórzyć? Z całą pewnością ja. Już teraz obejrzałam ją dwa razy i wciąż ją uwielbiam. Dobrze, że już nie będzie miała okazji mi się przejeść.

To spot, o który mi chodziło w spontanicznym konkursie błyskawicznym. Z siecią, o której on mówi, trafiła Kasia, co mnie niewysłowienie cieszy. I to ona otrzyma masło Alverde. Szczerze nie spodziewałam się, że to może być aż tak trudne. Ale w końcu nie każdy siedzi w mojej głowie. I cieszę się, że było z tym trochę zabawy.


Komentarze

  1. A jak ja się cieszę :D Haha, to moja osłoda na te dni!! Dziękuję Alinko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam Ci je osłodzić :). Chciałam wysłać jutro, ale sobie przypomniałam, że poczta nie działa xD.

      Usuń
  2. Mnie ta reklama intrygowała, bo zawsze na końcu słyszałam: "Who is HE?" :D :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS