Nowości z ostatniego miesiąca.

Już jakiś czas miałam zrobić post o tym, co udało mi się wziąć w posiadanie. Źle mi szło zabieranie się za to, bo ciągle czekałam na jakąś jedną rzecz, którą koniecznie chciałam zamieścić. Tak długo się w to bawiłam, że ostatecznie uznałam, że lepiej będzie nagrać filmik. Muszę jednak pamiętać, by nie nagrywać na zoomie, bo jest niezbyt wyraźny. Jak widać, wszystko wymaga praktyki.

Nie spodziewałam się, że to wyjdzie tak długie. Mam nadzieję, że Wam się spodoba mimo widocznych niedostatków.

Muszę przyznać, że zaczyna mi się to powoli podobać.


Komentarze

  1. Widzisz, jaki listonosz zsynchronizowany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny filmik
    ja tez uzywalam przez dlugi czas szamponu dla malych dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny filmik, i masa ciekawych kosmetyków do których mnie zachęciłaś. I dziękuję za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Twój kotek miauczau to moja czarna kociczka wyszła spanikowana spod wyrka i szukała źródła dźwięku. Ma różne jazdy gdy odpalamy filmiki z kotami na yt.

    Woody pisze. polecam Bez piór - świetny humor i poprawiacz nastrojów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS