"Dziewczynka w czerwonej sukience"

Nie powinno się mnie wpuszczać do muzeum.


Komentarze

  1. Hahahahaha, padłam xD Boże, padłam xD Widziałam Cię już na zdjęciach, czytałam jak piszesz, ale... COMBO jest nieziemskie! Nie dość, że ruszając się nabierasz hipnotyzującego uroku i co jak co, ale teraz mogę z powodzeniem powiedzieć, że jesteś śliczna (mimika, oczy, ręce, włosy, policzki...:D), to jeszcze masz świetny głos i poczucie humoru :D

    Przepraszam, jak przeraziłam, ale kurczę... Mam pewnie dość brzydki zwyczaj nadmiernego zachwycania się ładnymi dziewczynami, bo zazwyczaj strasznie je peszę (jakby się bały, że mam wobec nich niecne zamiary :D :D). Ale to nie moja wina, że jestem na takie rzeczy wrażliwa i jak się zachwycę, to muszę napisać lub po prostu wprost powiedzieć. Nawet, jak mnie oskarżą o chęć mordu z zazdrości albo gwałtu z pożądania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ cudnie mi posłodziłaś! To ich wina, że je peszysz, a nie Twoja ;P. Ja w sumie też je peszę, gdy zachwycam się nimi, więc to raczej typowe :D.
      Dziękuję :D.

      Usuń
  2. Dzieci na takich obrazach zawsze są przerażające! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS