Berlin - Banken in die Schranken

W listopadzie byłyśmy z V. w Berlinie i przypadkiem przy Bramie Brandenburskiej zauważyłyśmy scenę. Ktoś coś przygotowywał, próbował... V. jako muzyk zmusiła mnie do stania tam i czekania na cud. Poniekąd on nadszedł, bo zaczęli grać. I nawet ktoś śpiewał. Jednak było już za późno i tego nie nagrałam. Nagrałam za to następne, lecz już bez śpiewu.

Ciężko stwierdzić, czy jakiś koncert był wcześniej, czy miał być później. Zapamiętałam tylko nazwę czegoś nieokreślonego, która zresztą widnieje na filmiku. Banken in die Schranken. Za diabły nie wiedziałam, o co w tym chodzi, dopóki przed chwilą (wyłącznie dla celów tego posta) tego nie sprawdziłam. Okazało się, że Banken in die Schranken to akcja związana z kryzysem ekonomicznym, której celem było podzielenie dużych banków na mniejsze jednostki, by skutki kryzysu okazały się mniej drastyczne. Oczywiście pomysłów było trochę więcej, jednak nawet w tej chwili mnie to nie interesuje. Jeśli chcecie coś więcej wiedzieć, zapraszam na tę stronę. Akcja miała miejsce 12. listopada 2011 w Berlinie i Frankfurcie nad Menem.

Już wiem, dlaczego mnie to nie ruszyło. Bo polityka - nawet w takim wydaniu - nie obchodzi mnie ani trochę.

Komentarze

  1. Impreza była od rana, głównie występowali raperzy, ze względu na przekaz. My załapałyśmy się na końcowe koncerty, ominęły nas wszystkie manifestacje i takie tam. (:

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS