TAG: 11 questions

Zasady:
-Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
-Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
-Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
-Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś
-Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.
1. Twój ulubiony przedmiot w czasach szkoły?
W podstawówce była to zdecydowanie plastyka. W gimnazjum... chyba matematyka. Liceum - technologia informacyjna i niemiecki.
2. Najsmaczniejsza i najgorsza potrawa jaką jadłaś?
Najgorszą zawsze i wszędzie będzie krupnik. Nie znoszę! Ostatnio - po wielu latach niejedzenia go - postanowiłam się upewnić, czy aby na pewno go nie lubię. Nie lubię. A najsmaczniejsza? Jest wiele. Ale szczególnym sentymentem darzę coś brzydkiego, zwyczajnego i niezbyt popularnego - kiszkę ziemniaczaną. I choć moja babcia zawsze robi ją z tego samego przepisu co babkę ziemniaczaną, tej drugiej nie lubię. 
3. Jakie sporty uprawiasz?
Siedzenie przed komputerem to sport? Jeśli nie... to raz na dwa miesiące pływam, codziennie chodzę na jakimś dystansie (choć w dni wolne to tylko pokój-kuchnia), a gdy się spieszę, to nawet biegam.
4. Ulubiona książka?
Jest ich wiele. Ale na razie w głowie mam "Blondynkę" Joyce Carol Oates.
5. Co planujesz na wakacje?
Zrobić prawo jazdy. Wyjechać w góry. Zrobić małą wycieczkę po Polsce. Przeżyć. Przeczytać. Nie zanudzić się.
6. Gdzie chciałabyś kiedyś pojechać w podróż życia?
Najchętniej dookoła świata. Ale jak tak się zastanawiam, to myślę, że do Tybetu i najchętniej bym nie wracała. Zostałabym zadowoloną z życia mniszką. Ewentualnie w inne zapomniane przez Boga miejsce - z wyjątkiem Afryki i Ameryki Południowej, tam jest za gorąco.
7. Twój styl ubierania się?
Niesieciówkowy.
8. Praca z marzeń?
Tajny agent. Płatny morderca. I, jak to mówi Georgia Nicholson, osoba, która nie musi robić nic poza tym, że jest - czyli celebrytka.
9. Ulubione ciasto?
Sernik! Hmm. Ostatnio czytałam, że jest jakieś miejsce, gdzie jest mnóstwo i jeszcze trochę serników i nie ma żadnego innego ciasta. Chcę tam iść!
10. Ile czasu spędzasz dziennie na pielęgnacji w łazience?
A mycie rąk co pięć minut też powinnam do tego wliczyć? Jeśli tak, to pewnie dwie godziny. Bez tego godzina.
11. Czy lubisz gotować?
Lubię. Nawet bardzo. Ale zwykle mi się nie chce, a gdy się zachce, nie mam składników. Albo jestem w akademiku i od razu mi się odechciewa, bo żywię niechęć do tutejszej kuchni i do braku piekarnika. 


Moje pytania:
1. Gdybyś mógł/mogła cofnąć się w czasie i przestrzeni, to gdzie byś chciał/a się znaleźć?
2. Jakie seriale oglądasz?
3. Jaki jest Twój ulubiony owoc?
4. Jakiej potrawy nienawidziłeś/aś w dzieciństwie?
5. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
6. Kawa czy herbata?
7. Gdybyś mógł/mogła posiadać jedną magiczną umiejętność, co by to było?
8. Co lubisz, a czego nienawidzisz w sobie najbardziej?
9. Jaki jest Twój ulubiony film?
10. Który aromat lubisz najbardziej?
11. Gdybyś mógł/mogła jeść tylko jedną rzecz do końca życia, co byś wybrał/a?


Taguję wszystkich zainteresowanych. Odpowiedzi można udzielić na blogu lub pod tym postem.

Komentarze

  1. 1. W starożytnym Egipcie, w XIX dynastii za czasów Ramzesa II.
    2. TVD, White Collar, Revenge, The Middle, New Girl, Suburgatory, Being Human US... Mam nadzieję, że niczego nie przegapiłam.
    3. Nekatryna.
    4. Hm... Barszczu ukraińskiego, brr.
    5. Bez muzyki. To byłoby dziwne. Taki cichy świat, zero duchowego pożywienia bo za takie mam muzykę.
    6. Kawa!
    7. Teleportowanie się. Właśnie się zdziwiłam, że to napisałam, ale to było to, co pierwsze przyszło mi na myśl.
    8. Lubię bardzo moje dłonie. Nie lubię nóg.
    9. Nigdy nie wiem co wpisać. Na razie chyba wciąż na pierwszym miejscu jest "Biegnij, Lola, biegnij".
    10. O dziwo odpowiem, że wanilia. Pamiętasz jak kiedyś mówiłam, że jej nie lubię? xD
    11. To bardzo trudne pytanie. Mogę coś jeść codziennie przez tydzień jak mam fazę. Ale do końca życia? Myślę, że każda potrawa by mi wtedy serdecznie obrzydła.

    Bardzo fajne pytania ułożyłaś ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Gdybyś mógł/mogła cofnąć się w czasie i przestrzeni, to gdzie byś chciał/a się znaleźć? lata 30 w Nowym Yorku
    2. Jakie seriale oglądasz? Jak poznałem waszą matkę, Dexter, Chirurdzy, Gra o tron, House
    3. Jaki jest Twój ulubiony owoc? zielone winogrona
    4. Jakiej potrawy nienawidziłeś/aś w dzieciństwie? truskawek -.-
    5. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? bez muzyki i fotografii
    6. Kawa czy herbata? po odkryciu herbaty bąbelkowej, odpowiedź chyba jest jasna :D
    7. Gdybyś mógł/mogła posiadać jedną magiczną umiejętność, co by to było? niewidzialność! :D a jakby można było mieć umiejętność stawania się niewidzialnym i latania jednocześnie, to już w ogóle wypas :-)
    8. Co lubisz, a czego nienawidzisz w sobie najbardziej?
    9. Jaki jest Twój ulubiony film? V jak Vendetta i Święci z Bostonu. Nie mogłam się zdecydować na jeden :-)
    10. Który aromat lubisz najbardziej? cytryna+wanilia
    11. Gdybyś mógł/mogła jeść tylko jedną rzecz do końca życia, co byś wybrał/a? sushi!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Francja, czasy impresjonizmu. Byłabym pewnie jakąś dziwką, muzą Lautreca;)
    2. Mad Men! I czekam na Sherlocka kolejny sezon.
    3. Zawsze zagryzam jabłka. Od zawsze.
    4. Nie przepadamłam za kanapką ze smalcem, gdy trzeba było czymś posmarować, a nie było masła.
    5. Bez zmysłu słuchu i wzroku.
    6. Tea.
    7. Poruszanie przedmiotów siłą woli.
    8. Mam piękne oczy i skórę. Nie lubię piersi.
    9. Podwójne życie Weroniki Kieślowskiego. I Fortepian Jane Campion. O tak!
    10. Jaśmin.
    11. Piwo. Reszta jest milczeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS