Legenda o miłości.

Trochę nie rozumiem tego zakochiwania się wiosną. Wiosna to czas miłości. Wiosna to czas narodzin. Wiosna to czas nie wiadomo czego. Wiosna.

A ostatnio w głowie siedzi mi Kaczmarski ze swoimi biedronkami. Muszę przyznać, że pobyt w domu trochę przemeblował moją głowę. Łatwiej mi zrozumieć siebie od strony zewnętrznej. Łatwiej mi podejmować decyzje. Trochę łatwiej mi nawet żyć. Ale ciężej prowadzić bloga. Bo tak sobie myślę, że ostatnio nie mam nic do powiedzenia - a może właśnie mam za dużo, tylko te słowa nie nadają się do publicznego przedstawienia? Może nie bardzo wiem, jak to wszystko opisać?

Wiosna mi szkodzi, ale i tak ją uwielbiam. Niestety zawsze za dużo myślę. W zimie skupiam się na zimnie, w lecie na upałach. Jesienią nachodzi mnie delikatna nostalgia za tym, co przegapiłam w całym roku. Wiosną najczęściej popadam w depresję.

Ten etap już przeszłam. I bardzo się z tego powodu cieszę. Teraz mam podejrzanie dobry nastrój i nie dopuszczam do siebie niczego złego. Ale czas leci coraz szybciej i szybciej... jak złapać życie, by nie umknęło?

A Kaczmarski mamrocze mi w głowie o biedronkach i myślę sobie, że był naprawdę skupionym na seksie człowiekiem.

Aż jemu się zmarło i ona w ślad za nim
Odeszła między gwiazdy, ptaki i biedronki.
Wszak byli na wieczność w sobie zakochani,
Nie cierpiąc nawet w kłótniach najkrótszej rozłąki.
Tyle było życia - konania w nich tyle...
Ani nie poczuli, że tylko przez chwilę.*

Tak sobie myślę, że dawno nie byłam zakochana. A że przestałam być idealistką, nawet za tym specjalnie nie tęsknię. Mimo to wolę nie mieć za dużo wolnego czasu, bo od razu humor mi się pogarsza i zaczynam myśleć. Od zawsze uważam, że myślenie szkodzi.

*"Legenda o miłości" Jacek Kaczmarski

Komentarze

  1. Popatrz no, i nawet zdjęcie biedronki mamy podobne - czerwona na szarym tle :D Ostatnio serio myślimy o tym samym :D A i dzisiaj chyba idę na herbatę bąbelkową (znowu, jeju, uzależniłam się chyba :D) - ale wynalazłam w Szczecinie na przeciwko Galaxy taki fajny Bobo One, gdzie dają pieczątki i 10ta jest gratis xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że tę gratisową dostaniesz całkiem niedługo :D. Ja pewnie pójdę w piątek. Wybieram się, ale dojść nie mogę :D.

      Usuń
    2. Jestem pieczątkowym żebraczem, także zbieram pieczątki za wszystkich znajomych którzy ze mną chodzą haha :D Pychota :D
      Jakbyś mieszkała w Szczecinie to mogłabyś chodzić ze mną częściej :-)

      Usuń
    3. Muszę Cię kiedyś odwiedzić :).

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS