TAG : Bez czego nie zasnę, czyli co trzymam obok łóżka

Mój pierwszy TAG, który "przywłaszczyłam" sobie od Nissiax83 :).

Zasady:

1. Napisz kto Cię otagował i opublikuj zasady zabawy.
2. Wymień rzeczy, które zawsze znajdują się obok Twojego łóżka, np. na szafce nocnej. Jeśli chcesz, możesz także zamieścić zdjęcia.
3. Zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek. 

Nie posiadam szafki nocnej, więc korzystam z dobrodziejstw krzesła, gdy nie posiadam akurat współlokatorki (gdy jakaś się pojawia, zwykle mam mobilną szafkę nocną, która się pojawia, gdy ja jestem w łóżku). Obowiązkowo znajdują się na niej:

Komputer. Ostatnio próbuję spać bez jego towarzystwa, jednak jest ciężko, muszę to przyznać.
Telefon. W końcu jest moim budzikiem i zegarkiem, bez niego się nie obejdę.
Balsam do ust. Obecnie niezadowalająca mnie Balea. Marzę, by się skończyła, żebym mogła wrócić do Alverde. Niezbędna na okresy, w których usta mi wysychają.
Gumka do włosów. Gdy denerwuje mnie, że moje kłaki wchodzą mi do ust i oczu.  
Krem do rąk. Na czas, gdy moje ręce są w stanie strasznym. Czyli tak jak od paru dni. Zna ktoś jakiś super i niezawodny? Ten Garnier nie jest szczególnie świetny. 
Zakładki indeksujące. Służą jako zakładki do książek, jako znaczniki do książek i czasem zaznaczam notatki przed egzaminem. Zwykle są tam, gdzie czytam. Czyli łóżko to miejsce idealne.


Książki. Zwykle kilka. Obecnie są to: "Fight Club" Chucka Palahniuka oraz "Heretycka królowa" Michelle Moran.
I najważniejsze.
Woda. Może nie zawsze w nocy chce mi się pić, ale musi być. Bo gdy jej nie ma, na 100% będę w nocy usychać. I zawsze jest to Kropla Beskidu. Innych nie pijam, chyba że nie mam wyjścia, bo ta jest niedostępna.
TAGuję tylko trzy osoby:
oraz każdego, kto zechce wziąć udział.

Komentarze

  1. ja również nie posiadam szafki nocnej :) i nic nie trzymam przy sobie ;) telefon szkodzi na zdrowie ;)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że szkodzi, ale to mój jedyny budzik ;). Zresztą mam wrażenie, że gdy się czymś nie przejmuję, nie ma to negatywnego wpływu ;).

      Usuń
  2. Dzięki. Zrobię to w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  3. love the details of your real life!

    kisses

    http://cottoncandy-peaches@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS