O Warszawie i czasie.

W grudniu byłam w Warszawie. I choć minęło już prawie pół roku, wydaje mi się, jakby minął najwyżej miesiąc. I może nawet nie przypomniałabym sobie o tym wyjeździe (choć w jakiś sposób cały czas pamiętam), gdyby nie to, że chciałam skopiować zdjęcia outfitu z aparatu i mój wzrok natrafił na ten folder. Przejrzałam i przypomniałam sobie, że chyba miałam coś o tej wyprawie napisać, a chyba tego nie zrobiłam.

I naszło mnie coś innego. Popatrzyłam na siebie sprzed pół roku i poniekąd wydałam się sobie samej obca. Ta dziewczyna, która była w Warszawie, to nie ja. A może jakaś tylko wersja mnie. Młoda, radosna, znudzona, zmęczona, nieaktualna i z chorym żołądkiem. Czas mija, a życie przecieka mi między palcami. Myślę sobie: To dobrze, studia szybko miną i wrócę do Krakowa. A potem: Cholera, będę musiała w końcu zacząć rządzić własnym życiem, a nie pozwalać mu się leniwie toczyć. Będę musiała znaleźć pracę, najlepiej wynieść się z domu i stać się dorosła.

Bo najgorsze jest to, że czuję się coraz bardziej dorosła. Mam wrażenie, że te urodziny, które będą za niecały miesiąc, są tymi najbardziej przełomowymi. Czekam na nie z utęsknieniem, ale się ich również boję. Nawet w moich własnych oczach stanę się pełnoletnia i nie będę mogła nawet sobie samej wmówić, że jestem dzieckiem. Ostatni rok jest dużym krokiem z mojego czucia się jak pięciolatka do nagłego odkrycia, że jestem kobietą. I to dorosłą, jak się okazuje.

Szczerze mówiąc, nie sądziłam, że taki dzień kiedykolwiek nadejdzie. I że zacznę podejmować decyzje, które pomogą mi uporządkować moje życie. Oto moje, jeszcze młode, rozczochrane ja.






Komentarze

  1. Ale no ej, nie ma co się wstydzić ładnych imion!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wstydzę się, tylko skoro jestem Aliną, to jestem Aliną :D. Nie uważasz, że to trochę dziwne, gdy komentarz podpisuję innym imieniem, niż to, które już w komentarzu jest? xDD.

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie ftw! Masz na nim kolor oczu tak ciemny jak moje.:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS