Wishlist.

Calvin Klein Beauty
DKNY Pure
YSL Rouge Volupte Perle 108
BlackBerry curve
Ogrzewacz do rąk
Krem BB
Uguisu no fun
Róż
Torebka Prada Fairy
Statyw do aparatu
Stojak na kolczyki
Silikonowe formy do ciast
Gąbka z luffy
The Original Organic Tulsi Green Tea
Milky Way Magic Stars
Prawdziwy amerykański stek
Ryba fugu
Bilety do Paryża
Golarkę do ubrań
Prawo jazdy
Samochód
Tatuaż
Srebrną obrączkę
Buty MiuMiu z kocim wzorem
Kindle 3G
Patelnię do płyty indukcyjnej
Mieszkanie

A najlepiej przystojnego, kochającego, inteligentnego milionera. Lub milionerkę.


W chwili, w której chciałam wpisać na listę "bezproblemową cerę", uznałam, że osiąga to już zbyt wysoki poziom abstrakcji i przestałam ją wymyślać. Jeśli jednak ktoś z Was będzie chciał mnie uszczęśliwić, wiecie już, co robić.

Miała tam być też kolekcja filmów z Angeliną i MM oraz nieskończona ilość książek. Zrezygnowałam z tego pomysłu, gdy do mojej Angie-kolekcji doszedł dzisiaj "Turysta".

Komentarze

  1. DKNY Pure - mi marzy się DKNY be delicous :D Chyba w końcu zdecyduję się na wiosnę na zakup
    Ogrzewacz do rąk - polecam malutkie ogrzewacze z FLO albo te większe z empiku (5zł :-) )
    Torebka Prada Fairy - mi marzy się Chanel 2.55 :((
    Statyw do aparatu - miałam to samo marzenie(zrealizowane pod choinkę :DD)
    Milky Way Magic Stars - koleżanka ostatnio przywiozła mi z Holandii, więc może da się stamtąd jakoś zamówić - albo allegro? :)
    Prawdziwy amerykański stek - tata mojego chłopaka często zamawia ze stanów mięso na steki, kroi je potem sam i przyprawia. Świetna sprawa zwłaszcza z masłem czosnkowym na wierzchu - tylko trzeba dobrze trafić by mięso było mięciutkie. Raz zamówiłam z chłopakiem stek w Livingroom w Gorzowie i był niestety trochę gorszy, więc to chyba zależy od szczęścia :D
    Samochód - minus jest taki, że trzeba wydawać kasę na benzynę. Albo tak jak ja - wiecznie prosić mamę :< :D
    Tatuaż - ja tak samo!
    Patelnię do płyty indukcyjnej - płyta indukcyjna to najgorsze co może być. Cieszę się, że w studenckim mieszkaniu mamy normalne palniki, bo w domu szału dostaję z tym :P Lubię widzieć ogień haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam perfumetkę Be Delicious Green, więc te nie są aż tak ważne, ale chcę coś tak czystego jak te dwa zapachy :).
      Torebek chcę mieć mnóstwo, ale ta mnie urzekła i jest okropnie droga :D. Lubię torebki Chloe.
      Statyw sobie kupię, na Allegro są tanie. A samych gwiazdek mi się nie chce zamawiać, choć są na Allegro. Od roku się bezskutecznie przymierzam xD.
      A stek chcę z prawdziwego zdarzenia - bez tej niepewności, że może mi nie wyjść idealny. Ach, polecę do USA choćby tylko po to, by taki zjeść xD.
      Ja chcę, żeby po prostu móc jechać do domu czymś, co nie jest pociąg z milionem przesiadek. Czułabym się lepiej i bezpieczniej.
      I w tym przeklętym akademiku jest płyta i mam już zrujnowaną patelnię, mało co da się na niej przyrządzić.
      Też lubię widzieć ogień :)).

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS