Ważne zmiany na wiosnę.

Postanowiłam nareszcie zająć się rozwojem bloga. Ja naprawdę kocham moje blogi, tylko czasem mam dysfunkcję systemu motywacji. Oj, bywa ze mną źle. Postanowiłam jednak się poprawić.

Jednak do rzeczy:

Zmieniłam nagłówek. Ten zrobiła mi Magda, za co bardzo jej dziękuję. Sama wprowadziłam do niego tylko drobne modyfikacje.

Od dłuższego czasu bywam na Twitterze pod adresem: https://twitter.com/#!/AlinaNeumann i zachęcam do śledzenia. Z czasem wszystko się rozwinie.

Dzisiaj w trakcie jedzenia śniadania uznałam, iż pora stworzyć stronę na Facebooku, dlatego też ona powstała: https://www.facebook.com/Allenee1991 zachęcam do polubienia. Będą się pojawiały informacje o nowych postach, może coś innego... Cokolwiek przyjdzie mi do głowy. Gryźć nie będę.

Zamierzam również reaktywować mojego YouTube'a, ale jeszcze nie do końca wiem, po co mam to robić. Nie za bardzo mam pomysły. Any ideas?

I ponawiam pytanie sprzed dłuższego czasu: co Wam się podoba na moim blogu? Co nie podoba? Co chcielibyście zmienić? Czego oczekujecie? Co powinnam dodać, a co usunąć? O czym byście chcieli poczytać?

A skoro o czytaniu mowa, jeśli macie ochotę, zapraszam też na mój drugi blog z recenzjami książkowymi.
http://alinaneumann.blogspot.com/

Komentarze

  1. Spoko luz :-) Rób z nim co chcesz :D Fajnie wygląda z tym innym tłem.

    Co do prowadzenia bloga to za bardzo doradzić nie umiem, sama wklejam na swój wszystko, co mi przyjdzie akurat do głowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten zabieg w Twoim wypadku osiąga naprawdę świetne efekty ^^.

      Usuń
    2. W takim razie polecam :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS