Breakfast - smażony oscypek z żurawiną.

Proste, ale naprawdę pyszne. Niektórzy uważają, że ekstrawaganckie (bo oscypek? Smażony? I żurawina? Takie słone z czymś słodkim? Słodko-kwaśnym raczej. No kto by pomyślał...). Nieważne. Ładnie wygląda i rewelacyjnie smakuje.

Oscypek (najlepszy jest taki w formie walca, najlepiej się kroi i wystarczy na dwie-trzy osoby)
Konfitura z żurawiny
Olej do smażenia

Rozgrzewamy olej na patelni. Oscypek kroimy na plasterki grubości ok. pół centymetra. Kładziemy na gorącym oleju, smażymy ok. minuty po każdej stronie. Następnie podajemy z żurawiną.

Cała prosta, szybka, genialnie pyszna filozofia.

Komentarze

  1. nie przepadam :D

    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pyszniee . <3 . ślinka cieknie :)

    Jestem tu nowa i chciałabym dobrze zacząć, wieć zapraszam na www.smak-malinek.blogspot.com

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne ;D

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;http://expectancee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę oscypków ;/ Ale fajny blog ;p Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała kiedyś spróbować upichcić sobie coś takiego. Zapraszam na mojego nowego bloga www.ella-official.blogspot.com mam nadzieję,ze chociaz wpadniesz i zobaczysz co mam do zaprezentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no wlasnie oscypek na patelni? heh ;) uwielbiam oscypki.. będę musiala sprobowac Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamiast na patelni to po prostu wrzucam takie pojedyncze małe oscypki to mini-piekarnika i nastawiam na kilka minut na pieczenie w ok 180stopniach. Pychotka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam wczoraj, tylko z grilla, uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS