Ses(r)yjne rozterki.

Pewnego dnia, na jednych z ostatnich zajęć z historii polsko-niemieckiej, poczyniłam bardzo interesujące notatki. Problem polega na tym, że we wtorek mam egzamin i zastanawiam się, czy nauka z nich przyniesie jakieś korzyści.

A że ostatnio seryjni mordercy znowu zaprzątają mi myśli... po sesji znowu obejrzę Dextera. Chociaż nie wiem, czy to rozsądne. Jeszcze nauczę się go na pamięć, wezmę za bardzo do siebie i zacznę nałogowo mówić "tonight is the night", a potem zabiją mi żonę.

Wróćmy jednak do historii. Wiecie, że gdy Słowianie i schrystianizowani  Bawarczycy spotkali się na polu bitwy, bardzo trudno było pokonać Słowian, bo... strasznie cuchnęli?

I po co ja się mam tego uczyć?

Przy okazji

Komentarze

  1. Boskie, kocham twoje notatki xD. Jasne, że by się dało. Płatnie, jak nazwa wskazuje, byś mordowała dla pieniędzy. Seryjnie jako hobby xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie notatki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój kot też poluje na ptaki, ale staram się trzymać go z daleka od karmnika :D Nie było Cię w domu - znaczy sanki i te sprawy :D?

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie przykro mi to słyszeć. Ale mam nadzieję, że teraz już żadna depresja Cię nie dopadnie. Wydajesz mi się być zbyt pozytywną osobą na depresję, naprawdę! I oby tak zostało :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pralinki są pycha, bo rozpływają się w ustach. Najlepsze są czarne, choć wszyscy mówią, że czerwone :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarnych nie jadłam, ale czerwone po prostu kocham xD.

      Usuń
  6. Zaczynam się cieszyć, że jestem na hardkorowym kierunku. Przynajmniej nie nudzę się na wykładach. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Może pomyśl o pójściu na psychologię kryminalna?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem niegłupi pomysł, jednak nie chcę już zmieniać studiów, zdawać matury i przechodzić tego wszystkiego jeszcze raz. Ale może kiedyś zmienię zdanie :). Dziękuję.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS