Regał...

...będzie niebieski. W sklepie nie było fioletowej farby, a sprzedawca zapewne uznał mnie i mamę za wariatki. Przynajmniej tak na nas patrzył.

Zaopatrzyłam się w zmywacz do paznokci, które już nie są zielone. Obejrzałam na śniadanie "The Holiday". Biegałam cały dzień po schodach w górę i w dół. Po raz kolejny nie miałam czasu się lenić. I nawet mi z tym dobrze.

Jutro i pojutrze zajęte. O, zapomniałam. Czwartek też. Idę do kina na spotkanie z jedną z najbardziej intrygujących kobiet świata.

Dla regału może znajdę czas w piątek.
To już przeszłość... do następnego pomalowania.

Komentarze

  1. super jest ta zieleń na paznokciach! A z niebieskim kolorem trzeba w pokoju uważać!:P Mnie pomalowali kiedyś ściany na błękit (bardzo chciałam).. ale wyszedł trochę bardziej lodowy niż zamierzaliśmy i w moim pokoju jest zawsze najzimniej! Mam wrażenie, że to właśnie przez ten kolor:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I masz zapewne rację :). Ale to tylko regał, a nie całe ściany :D.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS