Zmiany na blogu.

Dziś dokonałam ciekawego odkrycia, a w zasadzie kilku (odnośnie obu moich blogów):
- osoby anonimowe nie mogły dodawać komentarzy
- tylko z jednego bloga nowe komentarze przychodziły mi e-mailem
- czytelnicy, gdy wchodzili na mój profil, zwykle trafiali na bloga z recenzjami książkowymi
- da się pozbyć weryfikacji obrazkowej

Z tej oto przyczyny zmieniłam pewne rzeczy:
- od teraz wszyscy mogą komentować, więc jeśli ktoś nie ma konta, a ma ochotę, by coś powiedzieć, nic mu nie stoi na przeszkodzie
- nie ma weryfikacji obrazkowej, dzięki czemu ja się nie będę denerwować
- zmieniłam nazwę obu blogów - skopiowałam tytuł z bloga z recenzjami i na obu brzmi tak samo... prawie. Przed tytułem stoi "Książki" lub "Moje życie", żeby było łatwiej się zorientować
- i teraz wszystkie komentarze będę znać na bieżąco i nie będę musiała biegać po różnych funkcjach bloga :).

Wydaje mi się, że teraz zarówno Alina jak i Koffer będą łatwiejsze w obsłudze. A wie ktoś, jak zmienić logo bloggera w pasku adresu na logo wymyślone przeze mnie? Nie mogłam znaleźć tej funkcji. Przy okazji osoby, które dziś jeszcze tu nie były, odsyłam do poprzedniego postu z kolczykami.

Jeśli coś jeszcze nie działa, tak jak chcecie, by działało, napiszcie mi w komentarzu lub po prostu maila. Mam wrażenie, że trochę się zaczęłam frustrować prowadzeniem dwóch blogów z jednego konta, jednak podstawowy problem został zapewne rozwiązany - już nikt przypadkiem nie trafi nie na tego bloga co trzeba ;).

Komentarze

  1. Wchodzisz na projekt -> i na górze Favikona -> klikasz na edycję i zmieniasz na taki obrazek, jaki chcesz. Ja mam małe M. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Wiem, że masz małe M :). Sama się zastanawiam, co sobie dać, ale zaczęłam od rozwiązania problemu "jak", a teraz się wezmę za "co" :D.

      Usuń
    2. Małe A :D

      Usuń
    3. I zrobiłam, ale coś mi nie działa :D.

      Usuń
  2. Chciałabym jakiś post o kosmetykach, o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kosmetykach jakiego typu? Do pielęgnacji, kolorówce?

      Usuń
  3. ja również przeczytałabym o kosmetykach :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*. I ponawiam pytanie - jaki typ kosmetyków by Cię zainteresował? Jeśli chodzi o te do makijażu, nie jestem ekspertem, ponieważ bardzo rzadko z nich korzystam :).

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS