The wall.

Było tu tak pusto, karteczki poprzylepiane były wszędzie, a mnie ściana drażniła do pary z bałaganem na biurku. Taśma klejąca to cud.

Lista zadań na najbliższe dni? Jest.
Coś przyjemnego do patrzenia? Jest.
Coś do nauki? Jest.
Przypominajki? Są.
Coś na uśmiech? Jak najbardziej.
Nawet coś zbliżonego do jedzenia się znalazło.

I nie, to nie autoportret, choć zdecydowanie to ja. Niestety artystka nie miała wyczucia i narysowała również pieprzyk obok ust, zamiast subtelnie go wyretuszować.

Muszę się w końcu nauczyć tych czasowników...

Komentarze

  1. Portret wybitnie uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, odnośnie czasowników skojarzyło mi się, jak współlokatorka mojej koleżanki rozmawiała przez telefon ze swoją znajomą z roku tuż przed egzaminem i padło hasło: 'wiesz.. ja to się tak boję tego rzeczownika' :D Dla kogoś kto nie studiuje filologii brzmi to bardzo zabawnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat studiuję filologię, a też brzmi mi zabawnie ^^. Choć rozumiem. Z drugiej jednak strony na filologii germańskiej nie trzeba bać się słów, ale tego, co z nich powstaje. Najgorsze zajęcia nie mają z nimi nic wspólnego.
      Dziękuję za wizytę :).

      Usuń
    2. Zapadło mi jakiś czas temu w pamięć zdanie mojego kolegi, który po liceum radośnie udał się na filologię germańską:
      ,,To był największy błąd w moim życiu, zmieniam kierunek" :D
      Osobiście po niemiecku znam tylko kilka podstawowych słów, choć w Niemczech bywam bardzo często (najczęściej Seelow, Berlin i okolice) ale i tak wydaje mi się być trudny i ,,twardy".
      Bardziej przyzwyczajona jestem do angielskiego i francuskiego.

      Usuń
    3. Kwestia interpretacji słowa "błąd". Ja zbieram doświadczenia i staram się je porządnie wykorzystać, choć z UJ uciekłam po pierwszym roku, bo dostawałam skrętu wszystkiego na myśl, że miałabym tam wrócić, choć kierunku nie porzuciłam, po prostu się wyniosłam możliwie jak najdalej ;).
      Ja go polubiłam. Nie znoszę za to angielskiego, choć seriale mnie wyedukowały i go znam :D.
      Daj mi znać, gdy będziesz w Berlinie, to się spotkamy! Do Seelow niby mam bliżej, ale obawiam się, że mój bilet nie działa na busy :D.

      Usuń
    4. "Mit dem Semesterticket könnt Ihr alle Nahverkehrszüge in Berlin
      und Brandenburg nutzen, sowohl von der Deutschen Bahn als auch
      von der Ostdeutschen Eisenbahn. Darüber hinaus könnt Ihr mit
      allen Bussen, Straßenbahnen, U-Bahnen, BVG-Fähren, S-Bahnen
      und ausgewählten IC-Zügen in Berlin und Brandenburg fahren."

      Usuń
    5. Teraz już o tym wiem. W styczniu nie miałam pewności.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS