Valentino Haute Couture Spring/Summer 2012


 Najnowsza kolekcja Valentino jest wyjątkowo spójna. Momentami może aż za bardzo, niektóre sukienki wydały mi się do siebie zbyt podobne. Niektóre bezkształtne, przypominające średniowieczne koszule nocne.

Stroje te są słoneczne i wiosenne. Kolekcja jest niemal w całości jasna. Stonowane, białe lub jasno kremowe. W kilku przypadkach możemy dostrzec delikatne kwiatowe wzory. Jednak rzuca się w oczy, że większość strojów wykonana jest z tafty, koronki bądź tafty połączonej z koronką.

Na szczęście na zdjęciach nie widać butów, ponieważ były tragiczne. W zdecydowanej większości białe i bezkształtne, przypominające buty pielęgniarki.




































Nie jestem ekspertem od spraw mody, dlatego jest to bardzo subiektywne. Niewiele ubrań mi się naprawdę podobało, a jeszcze mniej bym założyła. Na pewno pokochałam sukienkę widoczną na szóstym zdjęciu w tyle. Widoczna jest ona również od tyłu na przedostatnim zdjęciu.

Każdy znajdzie coś dla siebie - może jeśli chodzi o stroje z tafty bądź z delikatniejszych, opływających materiałów. Kolekcja jest prosta, klasyczna, choć czasem potrafi przenieść w bajkowy świat.

Komentarze

  1. Ja właśnie ten olejek/oliwkę planuję dzisiaj tak użyć, w końcu kiedyś trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyna rzecz jaka podoba mi się od Valentino to czarna koszula mojego chłopaka. Nigdy nie mają nic ciekawego, co by mi wpadło w oko.
    Za to Balmain uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS